یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

رازگشایی درخصوص مرگ مردی که جسدش در فضای سبزی در پایتخت پیدا شده از سوی تیم جنایی شروع شده است.

شنبه شب قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس دادسراي جنايي تهران، با تماس ماموران كلانتري در جريان مرگ مردي قرار گرفت و راهي محل حادثه شد.قرباني مردي حدودا 60ساله بود كه زير گل و لاي فضاي سبز مدفون شده بود اما قسمتي از بدنش بيرون مانده بود كه رهگذران با ديدن آن پليس را خبر كرده بودند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او احتمالا از ساختمان مسكوني كه كنار فضاي سبز بود به پايين سقوط كرده و به زير گل و لاي رفته است اما هيچ‌كس متوجه سقوط نشده و حتي سر و صدايي هم نشنيده بودند.

تيم جنايي در بازرسي از وي، كارت شناسايي، مقداري دلار، پول، يك كارت هديه و يك فاكتور پيدا كردند كه به نام يك زن بود. كارآگاهان پس از آن راهي ساختمان مسكوني شدند تا به تحقيقات ميداني بپردازند.كارآگاهان در تحقيق از اهالي محل دريافتند زني كه نام وي در فاكتور نوشته شده بود، ‌ساكن طبقه هفتم بود كه به‌مدت 5يا 6ماهي آپارتمان را اجاره كرده و مدتي قبل آن را تخليه كرده بود. از سويي تحقيقات تيم جنايي نشان مي‌داد كه قرباني از پنجره راه پله‌هاي طبقه هفتم سقوط كرده است.

به‌دنبال اين حادثه 2فرضيه جنايي پيش روي تيم تحقيق قرار گرفته است. نخست اينكه قرباني براي گرفتن طلبش با فاكتوري كه داشته نزد همان زني كه نامش در آن درج شده بود رفته و وقتي متوجه شده كه وي خانه‌اش را تخليه كرده، اقدام به‌خودكشي كرده است. فرضيه دوم اينكه افرادي ناشناس، ‌دست به جنايت زده و وي رااز طبقه هفتم به بيرون پرت كرده‌اند.به گزارش همشهري، تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران با دستور قاضي جنايي، ‌مامور شدند تا معماي سقوط اين مرد را فاش كنند.

کد خبر 319585

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha