جسد جوان ایرانی که در جریان یک درگیری در ژاپن کشته شده بود به ایران منتقل شد.

حوادث

همزمان بازپرس جنايي با پزشكي قانوني ژاپن مكاتبه كرده تا گزارش معاينه جسد پس از جنايت هم در اختيار پليس ايران قرار بگيرد.اين جنايت ساعت23 شنبه 28 آذر به وقت ژاپن و در شهرناگويا رخ داد. قرباني جواني 28ساله‌اي بود كه به گفته شاهدان، هنگام عبور از يكي از خيابان‌ها 6جوان ايراني درحالي‌كه سوار بر 2خودرو بودند مقابل خودروي وي پيچيدند و به سمت وي حمله كردند. آنها با ضربات چاقو، پسر جوان را به قتل رساندند و پس از آن سوار خودروي خود شدند و فرار كردند.

به‌دنبال اين حادثه خانواده اين پسرجوان وقتي متوجه قتل پسرشان كه در ژاپن ازدواج كرده و يك فرزند هم داشت، شدند به دادسراي جنايي رفتند و به طرح شكايت پرداختند. به گفته پدر قرباني، پسرش 6سال قبل به كشور ژاپن رفته و پس از ازدواج با يك دختر ژاپني در نمايشگاه خودروي پدرزنش مشغول به‌كار شده بود.

وي حتي 3سال قبل هم صاحب پسري شده بود اما در نهايت قرباني جنايتي شبانه شد. پدر قرباني به قاضي احمدبيگي بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران گفت: ما آن 6 ايراني كه پسرم را به قتل رساندند مي‌شناسيم. آنها اهل يكي از منطقه‌هاي جنوب تهران هستند و از آنها شكايت داريم.

پس از طرح اين شكايت پرونده دراختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت تا اينكه با دستور بازپرس جنايي جسد پسرجوان 9دي‌ماه به ايران منتقل شد. پس از آن جسد با دستور بازپرس احمدبيگي براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. همچنين بازپرس دستور داد تا پليس ژاپن نظريه پزشكي قانوني را به ايران ارسال كند. از سويي دستور تحقيق درخصوص شناسايي افرادي كه خانواده قرباني به‌عنوان مظنون در قتل معرفي كردند ادامه دارد تا راز اين جنايت افشا شود. اين در حالي است كه چندروز پيش صحنه جنايت در كشور ژاپن از سوي تيم جنايي بازسازي شد.

کد خبر 321172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha