سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

دعوای زن و شوهر بر سر رفتن به جشن عروسی با جنایت پایان یافت.

متهم

هرچند زن جوان به اتهام قتل دستگير شده اما هنوز هم بعد از گذشت 10‌ماه از جنايت، خود را بي‌گناه مي‌داند و ادعا دارد كه شوهرش خودكشي كرده است. ماجراي اين جنايت به دوم فروردين‌ماه امسال برمي‌گردد. دومين روز عيد نوروز مأموران كلانتري خزانه با قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس جنايي تهران تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز مردي 30ساله دادند.

محل حادثه آپارتماني در جنوب پايتخت بود. قرباني مرد جواني به نام محسن بود كه خون آلود روي زمين افتاده بود و آثار خراشيدگي ناخن زنانه روي سر و صورتش ديده مي‌شد. خانه كاملا به هم ريخته بود و اين نشان از كشمكش و درگيري مي‌داد. كمي آن طرف‌تر چاقوي بزرگ آشپزخانه ديده مي‌شد كه مقتول با آن به قتل رسيده بود. در كنار جسد مرد جوان، همسرش درحالي‌كه از مرگ شوهرش شوكه شده بود، نشسته و گريه مي‌كرد.

شكي براي پليس باقي نماند كه كسي جز او قاتل شوهرش نيست. او اشك مي‌ريخت و فرياد مي‌زد كه شوهرش خودكشي كرده است. با اين حال قاضي دستور بازداشت وي را صادر كرد و متهم به اداره آگاهي انتقال يافت. هرچند زن جوان مدعي بود كه در درگيري شوهرش با چاقو خودزني كرده اما پزشكي قانوني پس از مدتي با انجام معاينات پزشكي اعلام كرد ضربه‌اي كه به مقتول وارد شده نمي‌تواند خودكشي باشد و دگر‌كشي است. همين نظريه زن جوان را در برابر اتهام قتل قرار داد.

  • آخرين دفاع

اين زن 34ساله ديروز از زندان به شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد تا آخرين دفاعيات خود را بيان كند. وي به قاضي احمدبيگي گفت: شوهرم محسن يكي از بستگانمان بود و حدود 6سالي از زندگي ما مي‌گذشت. اين اواخر دچار اختلاف شده بوديم و مرتب با يكديگر دعوا داشتيم تا جايي كه حتي تصميم به جدايي گرفته بوديم. وي درخصوص روز حادثه گفت: با وجود همه اختلافاتي كه داشتيم اما وقتي عيد نوروز شد تصميم گرفتيم همه آنها را فراموش كنيم.

با اين حال از همان روز اول بر سر رفتن به سفر نوروزي با هم درگير شديم. روز دوم عيد هم دعواهاي ما ادامه داشت چون به عروسي يكي از بستگانم در شهرستان دعوت شده بوديم و شوهرم حاضر نبود به اين عروسي بيايد. بر سر اين مسئله با هم درگير شديم. او مرا به باد كتك گرفت و به من سيلي زد. در آن شرايط براي دفاع از خودم فقط به‌صورتش چنگ زدم. شوهرم پس از آن به سراغ آشپزخانه رفت و يك چاقو برداشت.

فرياد زدم كه چاقو را كنار بگذارد اما او چاقو را به سمتم گرفته بود و مي‌گفت بيا مرا بكش. خيلي عصبي شده بود اصلا حالت عادي نداشت. مي‌خواستم هر طور شده چاقو را از دست او بگيرم اما محسن ناگهان با چاقو ضربه‌اي به سينه‌اش زد. من كه دستپاچه شده بودم چاقو را از بدنش بيرون آوردم و با اورژانس تماس گرفتم. من بارها گفته‌ام كه قاتل نيستم و ضربه‌اي كه باعث مرگ شوهرم شده را خودش به سينه‌اش زد.به گزارش همشهري، پس از پايان جلسه آخرين دفاع، زن جوان به زندان منتقل شد تا به‌زودي پرونده پس از صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري فرستاده شود.

کد خبر 321407

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha