همشهری آنلاین: حزب الله لبنان از انفجار بمبی در مسیر یک نفربر حامل تفنگداران اشغالگر در مزارع اشغال‌شدۀ شبعا در جنوب لبنان خبر داد.

انفجار بمب در نفربر صهیونیست‌ها در شبعای لبنان

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع خبری نزدیک به حزب الله، از انفجار بمب کار گذاشته شده در مسیر گشتی نیروهای اسرائیلی در کشتزارهای شبعا و نزدیک شهر وزانی در جنوب لبنان خبر می دهند.

بنا بر این گزارش، در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: ساعت 15:10 عصر دوشنبه گروه فرمانده شهید سمیر القنطار متشکل از نیروهای مقاومت اسلامی یک بمب بزرگ کار گذاشته شده در راه زبدین - قفوه در منطقه کشتزارهای اشغالی شبعای لبنان و در مسیر گشتی مکانیزه اسرائیل را منفجر کرد که به نابودی یک خودرو از نوع هامر و کشته و یا زخمی شدن همه سرنشینان آن منجر شد.

همچنین رسانه های صهیونیستی شلیک سه موشک کورنت ضد زره از داخل خاک لبنان به داخل سرزمین های اشغالی فلسطین را تایید کرده اند. رسانه های صهیونیستی گفته اند که این گشتی اسرائیلی در منطقه کشتزارهای شبعا فعال بوده است.

شبکه المنار هم خاطرنشان کرد که نیروهای ارتش صهیونیستی با توپخانه منطقه وزانی در خاک لبنان را گلوله باران کردند.

ارتش صهیونیستی که نگران است بمب های بیشتری در این منطقه کار گذاشته شده باشد، منطقه وزانی و برخی دیگر از مناطق جنوب لبنان را با گلوله توپ مورد هدف گرفت و یا با بمب های خوشه ای بمباران کرد.

پایگاه خبری العهد هم از گلوله باران جنوب لبنان با 45 گلوله توپ و برقراری آرامش شکننده در این منطقه خبر داده است.

براساس این گزارش ارتش صهیونیستی مناطق العباسیه ، المجیدیه و مناز مسکونی در شهر وزانی را گلوله باران کرده است.

خبرگزاری ملی لبنان از اصابت 9 گلوله توپ به شهر وزانی خبر داده است. دشمن صهیونیست از بمب های خوشه ای در بمباران محور المجیدیه - العباسیه - المهادی استفاده کرده است.

پایگاه خبری العهد هم از گلوله باران جنوب لبنان با 45 گلوله توپ و برقراری آرامش توام با احتیاط در این منطقه خبر داده است.

کد خبر 320603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha