عامل قتل زن دارابکلایی در محل وقوع جنایت به دار مجازات آویخته شد.

حوادث

اين جنايت نهم ارديبهشت‌ماه امسال در شهرستان مياندرود استان مازندران اتفاق افتاد. ماجرا از اين قرار بود كه زني 21ساله‌ به نام خديجه نوزادش را به خانواده شوهرش سپرد تا براي رفتن به دندانپزشكي راهي ساري شود. او از روستايشان دارابكلا خارج شد و كنار جاده منتظر تاكسي بود تا اينكه پرايدي مشكي كه 2سرنشين داشت او را به‌عنوان مسافر سوار كرد اما 2مرد زن جوان را با انگيزه سرقت جواهراتش ربودند و او را در جنگل به قتل رساندند. 17روز بعد جسد اين زن در جنگل كشف و با آغاز تحقيقات پليسي، عاملان جنايت دستگير شدند.

يكي از آنها به نام عباس در جريان بازجويي‌ها به قتل زن جوان اعتراف كرد و گفت بعد از سرقت جواهرات اين زن چون مي‌ترسيده او سراغ پليس برود و شكايت كند با چند ضربه چاقو جانش را گرفته است. اين جنايت بازتاب وسيعي در افكار عمومي داشت و اهالي منطقه خواستار رسيدگي فوري و اشد مجازات براي جنايتكاران بودند. به اين ترتيب متهمان در دادگاه كيفري استان مازندران محاكمه و متهم رديف اول به قصاص و همدستش به تحمل 25سال حبس محكوم شدند و صبح ديروز عامل اصلي جنايت در چهارراه آزادگان مياندرود به دار مجازات آويخته شد.

سلمان رمضاني، شوهر مقتول در اين‌باره به همشهري گفت: ازدحام جمعيت هنگام اجراي حكم به حدي بود كه حكم با 45دقيقه تأخير در ساعت 6:45 اجرا شد. وي ادامه داد: وقتي قاتل را به محل اجراي حكم آوردند او آرام بود و هيچ حرفي نزد. هيچ‌كس هم براي بخشيده شدن او پادرمياني نكرد و بعد از انجام تشريفات حكم اجرا شد و مردم هم كه از قتل همسرم متاثر شده بودند از مجازات قاتل ابراز رضايت كردند. وي از مسئولان قضايي و همچنين ستاد ديه بابت پرداخت تفاضل ديه تشكر كرد و گفت: براي اجراي حكم بايد نصف ديه قاتل را پرداخت مي‌كرديم اما چون اين توانايي را نداشتيم مسئولان ستاد ديه اين مبلغ را تقبل كردند تا حكم اجرا شود.

کد خبر 320482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha