دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۳
۰ نفر

مرد جوان وقتی متوجه شد همسرش با یکی از بچه‌های محل درگیر شده، چاقویی برداشت و جنایتی خونین را رقم زد.

اين جنايت عصر شنبه در شهرك شهيد باهنر مشهد رخ داد. ماجرا از اين قرار بود كه يكي از ساكنان محل با زن جواني كه در همسايگي آنها زندگي مي‌كرد دچار درگيري لفظي شد و سر و صداي آنها محل را پر كرد. در همين هنگام شوهر زن به هواخواهي همسرش چاقويي برداشت و به كوچه رفت. او با پسر جوان كه حدودا 20ساله بود درگير شد و اين درگيري به زد و خورد كشيده شد. يكي از دوستان پسر 20ساله هم با ديدن اين درگيري وارد ماجرا شد تا به دوستش كمك كند.

مرد جوان اما چنان عصباني بود كه با چاقويي كه همراه داشت به پسر 20ساله و دوستش ضربه زد و پس از آن همراه همسر و برادر همسرش كه در صحنه درگيري حضور داشت فرار كرد. ساكنان محل با ديدن اين صحنه به كمك 2 مجروح حادثه شتافتند اما پسر 20ساله به‌علت شدت خونريزي جانش را از دست داد و دوست او كه مجروح شده بود به بيمارستان انتقال يافت. همزمان ماجرا به پليس و قاضي سيدجواد حسيني، بازپرس ويژه قتل مشهد گزارش شد و وي همراه تيمي از كارآگاهان راهي محل حادثه شد.

تحقيقات ميداني حاكي از آن بود كه عامل جنايت به‌رغم داشتن 2فرزند، همراه همسر و برادر همسرش گريخته و كسي نمي‌دانست كجا فرار كرده است. با اين حال پرس و جو از شاهدان و تحقيق از خانواده قاتل تا ساعاتي پس از نيمه‌ شب ادامه يافت اما هيچ‌كس نمي‌دانست دليل درگيري مقتول با همسر قاتل چه بوده است. به اين ترتيب قاضي جنايي دستور بازداشت متهمان فراري را به جرم قتل و مشاركت در نزاع منجر به قتل صادر كرد و تحقيقات براي به دام انداختن آنها ادامه دارد.

کد خبر 320321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha