جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۱:۲۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پایگاه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی موسوم به ایران تله کام 2007 بصورت رسمی آغاز بکار کرد

تله کام

 نمایشگاه تله کام به عنوان مهم‌ترین رویداد در عرصه مخابرات و ارتباطات کشورمان، از این پس در پایگاه اینترنتی به آدرس www.Telecomexh.com قابل دسترسی عموم علاقه‌مندان است و ضمن معرفی تاریخچه تله‌کام، به ارائه آخرین رویدادها و اخبار مربوط به نمایشگاه و تصاویر متنوع مربوط به آن خواهد پرداخت.

بازدیدکنندگان می‌توانند در ابتدای ورود زبان مورد علاقه خود را از میان فارسی وانگلیسی انتخاب کرده و سپس اطلاعات کاملی از تله کام اول تا هشتم از جمله آمار دقیق شامل تعداد بازدیدکنندگان، فضاهای نمایشگاه، کشورهای شرکت‌کننده در نمایشگاه ‌ا و همچنین شرکت‌های غرفه‌دار در دوره‌های مختلف را دریافت کنند.

معرفی ابعاد و اهداف برگزاری نمایشگاه تله کام این دوره به همراه اطلاعات لازم برای رزرو غرفه ، زمان برگزاری و نحوه و زمان ثبت نام در نمایشگاه نیز از دیگر موارد قابل دسترسی در این پایگاه بشمار می رود.

همچنین فرم ها و اطلاعات لازم برای ثبت نام در نمایشگاه تله کام نیز از طریق این سایت در دسترس است.

نمایشگاه تله کام هشتم، 6 لغایت 9 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه تله کام هشتم، چهارم مهر ماه جاری اعلام شده است.

کد خبر 31999
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز