مجموع نظرات: ۰
شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم پیک اولین فضانورد رسمی بریتانیا که اکنون در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد، در توئیتر خود به اشتباهش اعتراف کرد، او از فضا برای خانمی در زمین مزاحمت تلفنی ایجاد کرده‌است.

براساس گزارش CNN، تيم پيك كه 15 دسامبر وارد ايستگاه فضايي بين‌المللي شد و قرار است 6 ماه آينده را در اين پايگاه به سر برد،‌ در توئيترش از خانمي كه به اشتباه شماره او را از ايستگاه فضايي شماره‌گيري كرده‌بود،‌معذرت خواهي كرد.

وي به تازگي تلاش كرده بود با خانه‌اش تماسي تلفني برقرار كند،‌اما بدون اينكه متوجه شود شماره را اشتباه گرفته‌بود و به محض اينكه خانمي گوشي را برداشت پيك به او گفت: الو! آنجا زمين است؟

پيك در توئيترش با ابراز پشيماني از اشتباهش نوشت: مي‌خواهم از خانمي كه به اشتباه با خانه‌اش تماس گرفتم عذرخواهي كنم. اين كار ايجاد مزاحمت نبود،‌تنها شماره را اشتباه گرفته‌بودم.

تيم پيك اولين فضانورد رسمي بريتانيا است كه به ايستگاه فضايي قدم گذاشته‌است. فضانوردان بريتانيايي ديگري كه پيش از اين به ايستگاه سفر كرده‌بودند يا شهروند آمريكا بوده و در استخدام ناسا بوده‌اند و يا با هزينه شخصي به ايستگاه سفر كرده‌اند. پيك علاوه بر انجام آزمايش‌هايي تعيين شده در ايستگاه بايد فعاليت‌هاي تجربي را در اين پايگاه به اجرا بگذارد كه با هدف تشويق نوجوانان به دانش طراحي شده‌اند.

 

 

کد خبر 319365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha