همشهری آنلاین: اسکات‌ کلی فضانورد ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی به تازگی یکی دیگر از عکسهایش را روی توئیتر منتشر ساخته است که با استقبال فراوانی مواجه شده و در فضای مجازی جنجال به پا کرده‌است.

براساس گزارش فاكس نيوز، اسكات كلي كه به تازگي ركورد بيشترين اقامت يك آمريكايي در فضا را شكست، عكسي جديد از زمين را توئيت كرد كه از ايستگاه فضايي بين‌المللي ثبت كرده‌است كه از نظر خودش عكسي عادي به نظر مي‌آيد زيرا در شرح عكس نوشته شده: روز 233 ستاره‌اي برفراز هند جنوبي، شب‌به خير از ايستگاه فضايي.

ایستگاه فضایی

با اين همه اين عكس عادي از نظر شكارچيان بشقاب پرنده یا يوفو يا همان بيگانه‌هاي فضايي، كاملا غيرعادي است زيرا در گوشه سمت راست تصوير جسمي غيرعادي توجه آنها را به خود جلب كرده‌است.  در هر دو سر اين جسم بزرگ دو چراغ درخشان ديده مي‌شود. به گفته شكارچيان يوفو، به نظر مي‌آيد اين جسم  بسيار بزرگ و پيچيده‌است.

اسكات وارينگ يكي از نويسندگان وب‌سايت UFO Sightings Daily نيز درباره اين عكس در وبلاگش نوشت اين جسم به نظر طولي نزديك به 24 متر داشته و در فاصله 149 تا 300 متري از ايستگاه قرار گرفته‌است و به نظر مي‌آيد اسكات كلي تلاش داشته تا با اين عكس به وجود بيگانه‌هاي فضايي تاكيد كند، پيامت را گرفتيم اسكات،‌ممنونيم.

اگرچه ممكن است اين جسم در حقيقت بازتابي روي شيشه پنجره ايستگاه فضايي باشد يا تكه‌اي زباله فضايي، با  اين‌همه توانسته در فضاي مجازي سروصداي زيادي به پا كند.

ناسا هنوز نسبت به اين تصوير واكنشي نشان نداده‌است و در صورتي داشتن توضيحي براي اين تصوير، بايد توضيحي نيز درباره جسم ناشناخته‌اي كه به تازگي در يكي از تصاوير منتشر شده توسط خود ناسا از خورشيد ديده شده است نيز ارائه كند.

خورشید

اين عكس توسط دوربين‌هاي تلسكوپي ويژه ناسا كه نظارت بر فعاليت‌هاي خورشيدي را به عهده دارند،‌ثبت شده‌است. آنچه در اين تصوير ديده مي‌شود جسمي است كه در مقايسه با ابعاد خورشيد مي‌توان به ابعاد نسبتا بزرگ آن پي برد، و البته ممكن است اين جسم تنها پيكسلي از شكل افتاده در تصوير باشد. اما شكل ويژه و هندسي آن باعث شده تا طرفداران نظريه وجود بيگانگان فضايي اين شيئ را چيزي بيشتر از يك پيكسل از شكل افتاده بدانند.

کد خبر 314669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فضا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha