چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

گروه حوادث: مردی که به اتهام حمل مشروبات الکلی به زندان محکوم شده بود، زمانی که با جاسازی 70 گرم کراک قصد انتقال این محموله به داخل زندان را داشت دستش رو شد.

آقای قاضی این مواد مال من نیست. نمی‌دانم چه کسی آنها را در کفش‌هایم جاسازی کرده است این اظهارات مرد معتادی است که به اتهام مصرف مشروبات الکلی روانه بازداشتگاه  شده بود اما هنگام انتقال به بند زندان، مأموران متوجه شدند او حامل مقدار قابل توجهی ماده مخدر کراک است.

مأموران زندان که از طریق مخبرین خود به این اطلاعات دست پیدا کرده بودند، پیش از آنکه مرد معتاد را از قرنطینه زندان به بند انتقال دهند، به بازرسی دقیق بدنی او پرداخته و 70 گرم کراک را که به طرز ماهرانه‌ای داخل کفش‌های کتانی وی جاسازی شده بود کشف کردند.

زمانی که این مرد 30 ساله  مقابل بازپرس شعبه 21 دادسرای جنایی کرج قرار گرفت، با رد اتهام حمل 70 گرم کراک مدعی شد که مواد مخدر متعلق به وی نیست و نمی‌داند که چه کسی این محموله را در داخل کفش‌هایش جاسازی کرده است.

وی مدعی شد: وقتی از قرنطینه بیرون آمدم و کتانی هایم را به پا کردم به محض ورود به بند مأموران به من مظنون شدند و در بازرسی  از داخل کفش هایم کراک پیدا شد، اما من روحم از این ماجرا خبر نداشت.

پس از اظهارات این مرد، بازپرس رضایی با صدور قرار قانونی وی را روانه زندان کرد.

کد خبر 31928

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز