سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

گروه حوادث: با تایید حکم 2 بار قصاص برای شکارچی دختران شرق تهران، جوان 24 ساله به اتهام قتل 2 دختر تهرانی در مقابل چشمان مردم به دار آویخته می‌شود.

محکوم به اعدام که علی نام دارد، 30 آبان‌ماه‌ 84 با قتل‌ دختری 21 ساله‌‌ در خیابان‌ گلبرگ‌ جنایات‌ زنجیره‌ای‌ خود را آغاز کرد.

دختران بی‌گناه که در خیابان‌های خلوت شرق پایتخت در حال عبور بودند اهداف او را تشکیل می‌دادند و این قاتل سریالی پس از انتخاب طعمه‌های خود به تعقیب آنها می‌پرداخت و با حمله‌ای ناگهانی آنان را با ضربه چاقو مجروح می‌کرد.

نخستین قربانی او ندا نام داشت که در ساعت پایانی شب در حالی که در راه رفتن به خانه بود مورد حمله  قرار گرفت و با ضربات چاقو  به قتل رسید.

پس از این جنایت ماجرای حملات خونین متهم به دختران شرق تهران به سرعت ادامه یافت و ماجرا چنان در بین مردم پیچید که دختران بسیاری از ترس این جانی سریالی حاضر به خروج از خانه در تاریکی هوا نبودند.

تا پیش از دستگیری این متهم، 11 دختر جوان مورد حمله وی قرار گرفتند که 2 تن از آنها جان خود را از دست داده و 9 نفر نیز مجروح شدند.

مدتی بعد مرد جوان در دام ماموران پلیس قرار گرفت و با صدور حکم 2 بار قصاص 5 سال حبس تعزیری، 74 ضربه شلاق و یکسال حبس و پرداخت دیه برای متهم از سوی قضات دادگاه، این پرونده به شعبه‌ 42 دیوان عالی کشور رفت و با تأیید قضات دیوان عالی کشور شکارچی دختران شرق تهران در آستانه اعدام قرار گرفت.

کد خبر 28452

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز