شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

گروه حوادث: من جنون داشتم، چون بدون آنکه او را بشناسم، کشتمش» اینها دفاعیات پسر جوانی است که به اتهام قتل یک راننده مسافرکش در شهریار، پای میز محاکمه رفت.

متهم به قتل که حالا 23 سال دارد، 17اردیبهشت ماه سال گذشته، از میدان شهید صیاد شیرازی شهریار به مقصد تهران سوار یک پیکان سفید رنگ شد، اما هنوز خودرو مسافت زیادی را نپیموده بود که با چاقوی خود ضربه‌ای به راننده زد و او را به قتل رساند.

وی دقایقی پس از این جنایت از سوی پلیس بازداشت شد و در نخستین بازجویی‌ها ادعا ‌کرد به قصد سرقت خودرو،  سوار ماشین مرد مسافرکش شده و او را به قتل رسانده است. مدتی بعد در حالی که جوان متهم، اعترافات خود را پس گرفته و این بار مدعی شده بود به خاطر جنون دست به این جنایت زده، پزشکی قانونی تمامی ادعاهای او را رد و اعلام کرد که وی در هنگام جنایت از سلامتی کامل برخوردار بوده است.

به این ترتیب قاتل جوان در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و با اعتراف به قتل راننده مسافرکش گفت: من سرباز بودم و آن روز وقتی برای رفتن به تهران سوار ماشین مقتول شدم  صدایی در گوشم گفت او را بکش. من هم چاقویم را درآوردم و مرد راننده را به قتل رساندم.

باور کنید من جنون داشتم و  نمی‌دانم چرا به این جنایت دست زدم. حتی پزشک زندان هم می‌گوید تو دیوانه‌ای.

پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه با توجه به تقاضای قصاص از سوی اولیاء دم مقتول وارد شور شدند و او را به قصاص محکوم کردند.

کد خبر 31525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز