شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

گروه حوادث: زن میانسال با تعارف بستنی مسموم به زائران جمکران، آنها را بیهوش کرده و طلاهایشان را به سرقت می‌برد.

بادستگیری این زن مشخص شد وی پس از بیهوش کردن طعمه‌هایش در کنار آنها خود را به خواب می‌زد و با انبر شروع به بریدن طلاهای آنان می‌کرد.

مدتی قبل به دنبال سرقت طلاهای تعدادی از زائران جمکران از سوی زنی میانسال، ماجرا به مصطفی برزگر گنجی، دادستان قم ، گزارش شد. 

با توجه به حساسیت موضوع، گروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس جست‌وجو برای دستگیری سارق طلاها را آغاز کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند در تمامی سرقت‌ها، زن میانسالی با مراجعه به زائران، به آنها بستنی تعارف کرده ، اما آنها لحظاتی پس از خوردن این بستنی که زن میانسال مدعی بود نذری است به خوابی عمیق فرو رفته‌اند و ساعتی بعد زمانی که از خواب بیدار شده‌اند متوجه سرقت طلاهای خود شده‌اند.

با آغاز چهره‌نگاری از زن سارق، جست‌وجو برای دستگیری او آغاز شد و این در حالی بود که با توزیع بروشور و اطلاعیه در میان زائران از آنها خواسته شد از گرفتن خوردنی و نوشیدنی نذری از افراد ناشناس و مرموز خودداری کنند.

15 بستنی مسموم

در حالی که تحقیقات مخفیانه پلیس برای دستگیری زن فریبکار ادامه داشت، چند روز بعد یکی از زائران با مراجعه به خادمان مسجد جمکران به آنها گفت دقایقی قبل ، زن میانسالی با اصرار از او خواسته بستنی‌‌ای را که به وی تعارف کرده بخورد ولی از آنجا که رفتارهای او مشکوک بوده موضوع را اطلاع داده است. 

به این ترتیب خادمان ،جست‌وجو برای شناسایی زن میانسال را آغاز کردند و دقایقی بعد وقتی تعدادی زن را که در کنار هم به خواب رفته بودند ، تحت نظر گرفتند، دریافتند یکی از آنها مشغول بریدن دستبند و گردنبند دیگر زنان است و او را دستگیر کردند.

با کشف مقداری طلاهای مسروقه در کیف این زن، وی به شعبه 4 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قم انتقال یافت.

زن میانسال در بازجویی‌ها به بازپرس عباس فرشادی گفت: از آنجا که وضع مالی بدی داشتم تصمیم به سرقت از زائران جمکران گرفتم.

بنابراین با خریدن 15 بستنی، آنها را آغشته به قرص‌های خواب‌آور قوی ‌کردم، پس از آن نزد تعدادی از زنان زائر که طلای زیادی همراه خود داشتند رفتم و با این ادعا که بستنی‌ها نذری است به هر کدام از آنها یک بستنی دادم، لحظاتی بعد وقتی که آنها به خواب رفتند با انبردستی که همراهم بود شروع به بریدن جواهراتشان کردم،اما در همین هنگام از سوی خادمان مسجد دستگیر شدم.

کد خبر 31526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز