همشهری آنلاین: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای قطعنامه اخیر کنگره آمریکا را بشدت محکوم کرد.

حزب الله قطعنامه اخیر کنگره آمریکا را محکوم کرد

به گزارش فارس،‌ حزب الله لبنان روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت قطعنامه اخیر کنگره آمریکا، این تصمیم آمریکا را جنایت جدیدی علیه آزادگان جهان خواند.

به گزارش وبگاه خبری «العهد»، مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه، قطعنامه اخیر کنگره آمریکا علیه حزب الله، هواداران و رسانه‌های مقاومت اسلامی لبنان را محکوم کرد و آنرا «جنایت جدید نهادهای آمریکا علیه ملت و امت (اسلام) و علیه آزادگان جهان» برشمرد.

حزب الله قطعنامه اخیر کنگره امریکا علیه مقاومت اسلامی لبنان را بیانگر مرام و رویکرد مقامات و دارندگان قدرت در آمریکا و تمایل واشنگتن به مصادره همه تحولات جهان به سود منافع سیاسی‌اش خواند و افزود: ما در حزب الله، یک جنبش مقاومت هستیم که در راستای مبارزه با تروریسم مورد حمایت آمریکا فعالیت می‌کنیم؛ چه تروریسم صهیونیستی که ملت فلسطین و همه ملت‌های اسلامی را هدف قرار می‌دهد و چه تروریسم تکفیری که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در بیش از یک کشور منطقه ریشه دوانده است.

مقاومت اسلامی لبنان قطعنامه‌های آمریکا علیه خود را هزینه طبیعی پایبندی‌اش به خط مقاومت توصیف و تاکید کرد که مقاومت در دفاع از مقدسات، حقوق، وطن‌ها و ملت‌های اسلامی ادامه خواهد یافت.

کد خبر 314865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha