جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: محسن نامجو که نخستین آلبوم وی با عنوان ترنج با اخذ مجوز از وزارت ارشاد به شکل رسمی به بازار موسیقی عرضه شد، بعد از ماه مبارک رمضان در تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت دارد

به گزارش همشهری آنلاین این خبر را خبرگزاری فارس منتشر کرده است، اما از منبعی که خبر را اخذ کرده، ذکری  به میان نیاورده است. در این خبر عنوان شده که  وی قرار است به مدت دو شب‌ در تالار اندیشه حوزه هنری به اجرای برنامه بپردازد. پیش از این برخی روزنامه‌های ایرانی خبر مهاجرت دائمی نامجو به فرنگ را منتشر کرده بودند.

موسیقی ارائه شده از سوی نامجو با تعبیر وتفسیرهای مختلفی روبرو شده است. برخی کار وی را تحول می‌دانند و برخی دیگر ساخته‌های وی را تب تندی ارزیابی می‌کنند که به زودی عرق خواهد کرد. [گفت و گو با محسن نامجو]

تاکنون هیچ موزیسین ایرانی حاضر نشده است درباره کارهای نامجو اظهار نظر کند. آنها در محافل کار وی را از زاویه موسیقایی فاقد ارزش می‌دانند ، اما برخی هم معتقدند که به دلیل استقبالی که از کارهای وی صورت گرفته است ، باید به نقد دقیق و علمی آن پرداخت تا برخی گمان نکنند که وی تحولی در موسیقی ایرانی به وجود آورده است.

چندی قبل جمال سماواتی، نوازنده تار و منتقد موسیقی در میزگردی گفت کارهای نامجو ارزش هنری ندارند. نامجو هم اینک در حال تحصیل در هلند است.

کد خبر 31391

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز