جمعه ۴ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: داود آزاد نوازنده شناخته شده تار و سه تار که آثارش با اقبال عمومی در داخل وخارج از ایران روبرو می‌شود، در روزهای 7 و 8 آبان در تالار وحدت کنسرتی را با گروه آزاد برگزار خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین در این کنسرت که در ساعت 21 روزهای یاد شده برگزار می‌شود، نوازندگانی چون علی پژوهشگر (عود)، نوید دهقان(کمانچه) و فرزاد عندلیبی با دف آزاد را همراهی می‌کنند.

دراین برنامه علاوه بر تکنوازی تار و سه تار از سوی آزاد  قطعاتی  چون پیمانه، آن دلبر من، خوان وحدت، می بی رنگ، شمس و قمر، عشق بیا بیا بیا، ساقی مستان، شاه بی‌نشان و قطعات دیگری از ساخته داود آزاد است، توسط گروه اجرا خواهد شد.

محور اصلی اجرای داود آزاد قطعاتی است که بیشتر با محوریت ضربی‌خوانی و تصنیف‌های کار و عمل شکل گرفته و اجرا می‌شود. داود آزاد صدای بم و پخته‌ای دارد و خود خوانندگی بسیاری از کارهای خود را عهده‌دار است، اگر چه این صدا؛ همانند کارهایی که محمد رضا لطفی انجام می‌دهد، ظرفیت‌های اوج آواز و موسیقی آوازی ایرانی را در خود ندارد.

داود آزاد در خارج از ایران ونیز در نزد برخی از اهالی موسیقی به نوازنده و خواننده‌ای که موسیقی عرفانی را تبلیغ و ترویج می‌کند، شهره است.

کد خبر 34949

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز