یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

گروه ادب و هنر: پس آن که کنسرت محمدرضا شجریان با اما و اگرهای مختلفی همراه شد، ظاهراً مسئله مجوز کنسرت بیش از گذشته مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌است

و گاهی برای اطلاع‌رسانی در این باره بیش از حد لازم نیز شتاب می‌شود.ایسنا در خبری باعنوان «کنسرت علیزاده و خلج بدون مجوز ماند» نوشت: بلیت کنسرت حسین علیزاده و گروه هم آوایان که قرار بود با ‌همراهی مجید خلج، شهریورماه سال جاری برگزار شود، در حالی پیش‌فروش می‌شود که هنوز مجوز برگزاری این کنسرت از سوی مرکز شعر و موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر نشده است.

اما کمی بعد خبرگزاری فارس به نقل از مدیر کل دفتر موسیقی و شعر ارشاد نوشت: خبر لغو کنسرت «حسین علیزاده» که در برخی رسانه اعلام شده، صحت ندارد چرا که مجوز کنسرت ایشان قبلا صادر شده است.

اما ایسنا نیز کمی بعد خبر دیگری را منتشر کرد و در آن از قول احمدی نوشت: افتخار ماست که با استادانی چون لطفی، شجریان، ذوالفنون، مشکاتیان، علیزاده و دیگرانی که در عرصه‌ موسیقی فاخر ایران‌زمین فعالیت می‌کنند، همکاری کرده و فضا و بستری را برای اجرای آثارشان فراهم آوریم.

وی ادامه می دهد: در این راستا، کنسرت علیزاده و خلج تدارک دیده شده؛ اما در تالار وحدت برگزار نمی‌شود و تالار وزارت کشور میزبان این کنسرت خواهد بود. مجوز برپایی آن هم ازسوی دفتر شعر و موسیقی برای این تالار صادر شده است. درواقع این کنسرت برای برگزاری در تالار وحدت به‌خاطر تراکم برنامه‌ها  مجوز نداشت.

کد خبر 28763

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز