دلت می‌خواهد به شهر روزنامه‌ها بیایی؟ در کوچه‌های مجله‌ها و ماه‌نامه‌ها بچرخی. دلت می‌خواهد به خانه‌ی دوچرخه‌ بیایی؟ آن‌جا خیلی‌ها منتظر شما هستند.

مهمانی دوچرخه در شهر روزنامه‌ها

پس نمايشگاه مطبوعات يادت باشد. خانه‌ي دوچرخه يادت باشد. بیست‌ و‌ یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها شنبه ۱۶ آبان در مصلای بزرگ امام خمینی‌(ره) گشایش می‌یابد.

حسين نوش‌آبادي، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام كرد كه بیست‌ و ‌یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور بیش از 1500 نشریه، خبرگزاری، پایگاه ‌و سايت خبري برپا مي‌شود.

نشريه‌ي دوچرخه هم بخشي از فضاي غرفه‌ي مؤسسه‌ي همشهري را به خود اختصاص مي‌دهد و حضور پر رنگي در اين نمايشگاه دارد. علاوه بر حضور مهمانان ويژه‌ي دوچرخه، همكاران اين نشريه و خبرنگاران جوان دوچرخه هم طبق برنامه‌اي كه در اين صفحه مي‌بينيد، در نمايشگاه حضور دارند.

 هوشنگ مرادي كرماني،‌ نويسنده‌ي مشهور كشور،‌ چهارشنبه20 آبان از ساعت 16تا 18 مهمان غرفه‌ي دوچرخه است.

مصطفي رحماندوست، شاعر، نويسنده و مترجم صاحب‌نام ادبيات كودك و نوجوان نيز، پيش از ظهر جمعه 22 آبان، از ساعت 11 در غرفه‌ي دوچرخه حضور پيدا مي‌كند.

هم‌چنين فريدون عموزاده‌خليلي از ديگر چهره‌هاي معروف حوزه‌ي ادبيات و مطبوعات كودك و نوجوان، بعدازظهر جمعه 22 آبان در غرفه‌ي دوچرخه است.گفتني است عموزاده‌خليلي مؤسس و نخستين سردبير دوچرخه است كه خبرنگاران نوجوان سال‌هاي 1379 تا1382 خاطره‌هاي زيادي از فعاليت در دوره‌ي سردبيري او دارند.

پس از  دوچرخه غافل نشويد. در ضمن ابراهيم رستمي‌عزيزي، مسئول هماهنگي دوچرخه هم هرروز در اين غرفه حضور دارد و ميزبان شماست.

اين هم برنامه‌ي حضور تحريريه‌ي دوچرخه:

دوچرخه

 

امسال، خبرنگاران افتخاري جوان دوچرخه هم منتظر ديدار با شما هستند:

دوچرخه

کد خبر 312416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha