همشهری آنلاین: بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات با حضور بالغ بر ۷۰۰ رسانه از صبح امروز در مصلای تهران آغاز به کار کرد.

مطبوعات

به گزارش مهر، این نمایشگاه از دقایقی پیش (۹ صبح امروز) به صورت نیمه‌رسمی فعالیت خود را در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز کرد و آئین رسمی افتتاحیه این نمایشگاه هم فردا یکشنبه با حضور رئیس جمهور در بالکن شبستان برگزار خواهد شد. این سومین نمایشگاهی است که در دولت تدبیر و امید برگزار می‌شود. شعار نمایشگاه امسال «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» است.

اجرای نمایشگاه امسال بر عهده ۵ تشکل مطبوعاتی و یک نماینده از دولت است. بر این اساس شرکت تعاونی مطبوعات کشور، انجمن صنفی روزنامه‌های غیردولتی، انجمن نشریات کشاورزی، انجمن مدیران مسئول مطبوعات و انجمن صنفی مدیران رسانه‌ای استان تهران به اتفاق قائم مقام رئیس نمایشگاه مطبوعات، شورای سیاستگذاری این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

فرآیند ثبت‌نام و جانمایی غرفه‌های مربوط به رسانه‌ها در نمایشگاه بیست و یکم تماما به صورت الکترونیک انجام شد؛ ابتدا ثبت‌نام‌ها انجام شد و بعد از آن ثبت‌نام قطعی صورت گرفت و مراحل مربوط به واریز اجاره‌بها و تعرفه‌های مربوط به غرفه‌ها انجام شد و همه رسانه‌ها هم در ساعت مقرر جانمایی شدند که در پایان این مراحل، حدود ۷۰۰ رسانه حضور خود را در نمایشگاه قطعی کردند. ۱۳۰ رسانه حاضر در نمایشگاه بیست و یکم هم، مجوز فعالیتشان را در دو سال گذشته دریافت کرده‌اند و به این ترتیب ۲۸ درصد از کل نشریات حاضر در این نمایشگاه، به عبارتی «ورودی جدید» هستند.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات تا جمعه ۲۲ آبان در مصلی دایر است.

کد خبر 312907

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha