همشهری آنلاین: ستاد برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات اعلام کرد، شرط حضور در نمایشگاه امسال ثبت اطلاعات رسانه در سامانه جامع رسانه‌های کشور است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر این اساس، تمام رسانه‌های دارای مجوز که می خواهند در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات حضور داشته باشند و تاکنون نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام نکرده‌اند باید تا 10 شهریور اطلاعات خود را در این سامانه تکمیل کنند زیرا با الکترونیکی شدن فرایندهای معاونت مطبوعاتی، پس از این تمامی امور مربوط به رسانه‌ها از جمله برگزاری نمایشگاه مطبوعات از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

همچنین رسانه‌هایی که قبل از مهر سال 93 مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند، باید اطلاعات خود را در این سامانه به روز کنند و رسانه‌های بعد از مهر 93 نیازی به این فرایند ندارند زیرا فرایند ثبت نام و اخذ مجوز آنها به صورت الکترونیکی و از طریق این سامانه انجام گرفته است.

امسال نیز مانند بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، تمام فرایند پیش ثبت نام، ثبت نام، جانمایی غرفه ها به صورت الکترونیک و بر اساس بانک اطلاعات سامانه جامع رسانه‌های کشور به آدرس e-rasaneh.ir انجام می‌شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها نیمه دوم آبان در مصلای تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 304732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha