همشهری آنلاین: رسانه‌های برتر در حوزه‌های مختلف از سوی برگزار کنندگان بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها معرفی شدند.

به گزارش فارس، رسانه‌های برتر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها معرفی شدند كه بر این اساس خبرگزاری تسنیم در حوزه خبرگزاری‌ها به عنوان خبرگزاری برتر انتخاب شد و خبرگزاری ایرنا شایسته تقدیر اعلام شد.

در بین روزنامه‌ها نیز روزنامه گسترش صنعت، معدن و تجارت و در بین سایت‌های خبری نیز سایت نسیم به عنوان برترین‌های نمایشگاه مطبوعات انتخاب شدند.

در حوزه نشریات فرهنگ و هنر، پیک توانا نشریه برتر و خط خطی به عنوان نشریه شایسته تقدیر؛ در حوزه نشریات خانوادگی، نشریه ایران پاک شایسته تقدیر و نشریه کوک به عنوان نشریه برتر؛ در حوزه دفاع مقدس، نشریه شهدای انقلاب شایسته تقدیر و خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان رسانه برتر؛ در حوزه نشریات آموزشی و تخصصی، نشریه طره شایسته تقدیر و نشریه پژوهش و هنر به عنوان نشریه برتر؛ در حوزه فیلم و اندیشه، خبرگزاری ایکنا شایسته تقدیر و خبرگزاری رسا به عنوان رسانه برتر و در حوزه رسانه‌های محلی، نشریه همدان پیام شایسته تقدیر و نشریه نقد حال به عنوان نشریه برتر انتخاب شدند.

در حوزه موسسات نيز موسسه خراسان نشریه برتر و خانواده سبز شایسته تقدیر و در حوزه سیاسی و اقتصادی نشریه شایسته تقدیر انتخاب نشد و نشریات مهرنامه و پنجره به طور مشترک حائز رتبه برتر شدند. در حوزه روزنامه‌ها روزنامه آسیا شایسته تقدیر و روزنامه گسترش صنعت، معدن و تجارت به عنوان روزنامه برتر انتخاب شد.

کد خبر 277788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha