همشهری آنلاین: یگان های زمینی و توپخانه‌ای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت عملیات خود را علیه تروریست‌های داعش افزایش دادند.

ضربات سنگین بر پیکره تروریست ها در سوریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از دمشق، انهدام 60 مقر تروریست ها و هلاکت 300 نفر از این عناصر نتیجه حملات هماهنگ هوایی و زمینی روسی- سوری در 24 ساعت گذشته است.

سرلشکر بازنشسته «ثابت محمد» از کارشناسان نظامی، گفت: درصد خطای بمب های شلیک شده به سمت مواضع تروریست‌ها بسیار پایین است و فقط مقرهای از پیش شناسایی شده مورد هدف قرار می گیرد.

یکی از رزمندگان ارتش سوریه در منطقه شمال حماه هم می گوید: ارتش تروریست های فراری را تعقیب می کند تا آنها را از پا درآورد.

برپایه این گزارش، اوج درگیری ها در شرق استان حلب و جنوب استان ادلب گزارش می شود، یعنی مناطقی که عناصر تروریستی تکفیری از حمایت بیشتر ترکیه و عربستان برخوردار هستند.

«ایگور کوناشینکف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: امروز جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور بیش از 50 عملیات ضد داعش در این مناطق انجام داده‌اند.

با تصرف مناطق تحت سیطره داعش ، پشت پرده هایی از این گروهک تروریستی تکفیری مشخص می شود و مردم ستم دیده ناگفته هایی از آنان می‌گویند.

یکی از اهالی مناطق آزاد شده از صحبت کردن رمزی صهیونیست ها، آن هم با زبان عبری با تروریست ها خبرداد.

با تقویت محور مقاومت و پیروزی های پی در پی در یک هفته اخیر ، کفه ترازو به سمت مردم و نظام سیاسی سوریه سنگینی می‌کند.

کد خبر 310021

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha