گروه شهری : اولویت نخست سرمایه‌گذاری در زمینه تبلیغات برای جذب گردشگری، کشورهای عرب مسلمان است.

بر همین اساس تیزرهای تبلیغاتی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دو شبکه تلویزیونی الجزیره و MBC پخش می‌شود.

محمدحسین برزین، مسئول ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی با اعلام این مطلب گفت: 4 میلیون بسته تبلیغاتی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قالب فیلم مستند، تیزر و کاتالوگ و بروشور به 17 زبان دنیا ترجمه شده و آماده توزیع و بهره‌برداری است.

پیش‌بینی این مقام مسئول حکایت از آن دارد که در سال‌جاری اعتبار 20 میلیارد تومانی برای تبلیغات و حضور در نمایشگاه‌ها هزینه شود.

ایران سال گذشته در 20 نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شرکت جست و بناست امسال در 26 نمایشگاه بین‌المللی ایران و جاذبه‌هایش معرفی شوند. در حال حاضر ایران در تدارک حضور در نمایشگاه ماتای مالزی است.

برزین درباره حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری گفت: قرار است 8 آژانس در نمایشگاه ماتای مالزی شرکت کنند.

ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مشارکت بخش خصوصی و آژانس‌داران شاخصه‌هایی تعیین کرد که در آن برای تعیین کشورهای هدف جذب گردشگری 5 اولویت مشخص شد.

کشورهای عرب مسلمان در اولویت نخست قرار دارند و پس از آن کشورهای اروپای غربی، کشورهای اروپای شمالی، کشورهای آسیای جنوب شرقی و بخشی از آفریقا از دیگر اولویت‌های تعیین شده به‌شمار می‌آیند.

کد خبر 30733

برچسب‌ها