یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۱
۰ نفر

هشمهری آنلاین: ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که 28 تن از عناصر فتح‌الاسلام به هنگام فرار از اردوگاه نهرالبارد کشته شدند.

به گزارش بی بی سی، ارتش لبنان امروز(11 شهریور) اعلام کرد که در نبرد با ، شبه نظامیان فتح‌الاسلام را که قصد فرار از اردوگاه نهرالبارد داشتند، 28 تن از شبه نظامیان کشته و 15 نفر نیز دستگیر شدند.

همچنین دو تن از نیروهای ارتش لبنان نیز در جریان این درگیری‌ها کشته شدند.

نیروهای باقی‌مانده از فتح‌الاسلام که در محاصره ارتش لبنان قرار دارند، امروز قصد داشتند که محاصره را بشکنند. در این نبرد دو سرباز لبنانی نیز کشته شدند..

در همبن حال، در حالی که خبرنگار شبکه‌ی تلویزیونی الجزیره به نقل از یک مقام امنیتی لبنان گزارش داد که شاکر العبسی رهبر اصلی گروه فتح‌الاسلام توانست از معرکه بگریزد، شبکه‌ی تلویزیونی العربیه در یک خبر فوری اعلام کرد که العبسی در جریان این درگیری‌ها به هنگام فرار کشته شد.

از سوی دیگر، فواد سنیوره نخست‌وزیر لبنان، در جلسه‌ مقدماتی کنفرانس کشورهای اهداءکننده که قرار است 10 سپتامبر(19 شهریور) برگزار شود، تاکید کرد که دولت سعی دارد در جریان این کنفرانس ضمن همکاری با طرف‌های بین‌المللی نسبت به بازسازی اردوگاه نهرالبارد اقدام کند.

بنا بر همین گزارش، جسد شهاب قدور ملقب به ابوحریره مرد شماره‌ی دو گروه فتح‌الاسلام که 31 ژوئیه به قتل رسید  روز گذشته در میان تدابیر امنیتی شدید در طرابلس دفن شد.

کد خبر 30391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز