همشهری آنلاین: وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن مواضع و اظهارات وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که این اظهارات نقش ویرانگرانه عربستان را به طور کامل در تجاوز به سوریه نشان داد.

دمشق اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه عربستان را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت النشره، منبعی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که نظام عربستان از قرون وسطی آمده است و هیچ‌گونه مشروعیت قانونی ندارد و دستان خود را به خون مردم سوریه و یمن آلوده کرده است آخرین کسی است که حق دارد از مشروعیت حرف بزند چراکه به سادگی می‌توانیم بگوییم که عربستان هیچ چیزی برای ارائه کردن ندارد.

این منبع تاکید کرد: دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست داعش از نظر فکر و اقدامات تروریستی از نظام وهابی عربستان متولد شده است و داعش و عربستان روش قطع کردن سر، دست و شلاق زدن را با نام اسلام در پیش گرفته‌اند اما اسلام با آموزه‌های والای خود از تمامی این روش‌ها مبرا است.

این منبع اعلام کرد: روشی که نظام عربستان در ارائه انواع حمایت‌ها از گروه‌های تروریستی در سوریه و دیگر مناطق در پیش گرفته تهدید خطرناکی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است و باید اقداماتی برای مقابله با برخورد ویرانگرانه نظام عربستان اتخاذ شود.

 

کد خبر 303716

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha