همشهری آنلاین: رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار انتحاری در مسجد امام صادق (ع) در کویت، رهبر گروه تروریستی داعش را تهدید و وی را "نادان" خطاب کرد.

مقتدی صدر، ابوبکر بغدادی را به مرگ تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری المسله، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای خطاب به ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش گفت:یا از خدا بخواه که به تو حکمت عطا کند یا اینکه ما کار تو و حامیانت را با شمشیر و سلاح فیصله خواهیم داد و تو را سنگسار می‌کنیم و تو و تروریست‌هایی که خردهای عقب مانده دارند و به اسلام به عنوان دین کشتار و ترس و وحشت می‌نگرند، طرد خواهیم کرد.

وی خطاب به رهبر داعش عنوان داشت: شما با این کارهایتان، سه قطب نحس اسرائیل، آمریکا و انگلیس را شاد می‌کنید و تحت نظارت آن‌ها عمل می‌کنید و دستور کارهای آن‌ها را چه دانسته و چه ندانسته اجرا می‌کنید.

وی خطاب به رهبر داعش گفت: چه کسی این حق را به تو داده مسجد امام صادق (ع) را در کویت و نمازگزاران نماز جمعه را هدف بگیری؟ تو مساجد و نمازگزاران را منفجر می‌کنی اما تل آویو را رها کرده‌ای تا در امنیت باشد و این شکست آشکار است تو و حامیانت در کویت و در تونس و حتی در فرانسه فساد کردید و دشمن واقعی را پشت سر رها کردید.ای نادان، صرفا بازیچه‌ای به دست استعمار ظالم شده‌ای.

مقتدی صدر خاطرنشان کرد: ما تمامی اقدامات تروریست‌ی بالاخص اقدام شما داعشیان علیه نمازگزاران در کشور همسایه کویت را محکوم می‌کنیم و به برادران مجاهد خود در عراق سفارش می‌کنیم تا اقدامات جهادی راعلیه پیروان تو تشدید کنند تا توبه کنید اما گمان نمی‌کنم که خداوند امثال شما را ببخشد.

وی همچنین در بیانیه خود از شیعیان کویت خواست تا میان سنی‌های میانه‌رو و سنی‌های تروریست تفاوت قائل شوند.

کد خبر 299300

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha