همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه از پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) نیروی دریایی سپاه مستقر در بابلسر بازدید کرد.

علی فدوی

به گزارش تسنیم، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه بازدیدهای خود از مناطق و رده‌های مختلف ندسا با فرماندهان و رزمندگان پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) نیروی دریایی سپاه مستقر در بابلسر دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی با تبیین اهمیت و جایگاه پاسداری در انقلاب اسلامی، به اصول و مبانی هویت ساز در سپاه اشاره و تأکید کرد: هویت پاسداری تنها با بصیرت و معنویت معنا پیدا می‌کند.

سردار فدوی گفت: ما معتقدیم که قدرت نامتناهی متعلق به خالق هستی - خدای منان- است و اگر عنصری انسانی بتواند خود را با ابزارهایی که در اختیار دارد به این قدرت پیوند بزند، از پشتوانه قدرتی بی‌مانند برخوردار خواهد شد.

وی افزود: پاسداری استمرار همان راهی است که انبیاء و اولیای الهی در پیش گرفتند و بصیرت به سپاه، معنا و هویت می‌بخشد و این بصیرت حاصل نمی‌شود مگر با تقوای الهی.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این اجتماع که جمعی از فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه مستقر در پایگاه شمال شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: تقوا برای پاسداری و برای یک پاسدار اصل است؛ تقوایی که انسان را تکلیف محور تربیت می‌کند و در عین حال از او جد و جهد برای انجام تکالیف فردی، اجتماعی و سازمانی را طلب می‌کند.

دریادار فدوی افزود: بالاترین تکلیف ما پاسداران امانتداری است و بالاترین امانت در دست ما، انقلاب اسلامی است که باید آن را به صاحب اصلی یعنی امام عصر(عج) برسانیم.

کد خبر 298711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha