همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها مطمئن هستند که اگر دست به هر اقدامی علیه انقلاب اسلامی بزنند نه‌تنها خدشه‌ای به این انقلاب وارد نمی‌شود بلکه وجود و موجودیت خود را زیر سؤال برده و به خطر می‌اندازند.

علی فدوی

به گزارش تسنیم، سردار دریادار علی فدوی در نشست با بسیجیان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشتستان با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران کم نشده است اظهار داشت: آمریکایی‌ها به توانمندی‌های ایران در عرصه بازدارندگی پی برده‌اند.

وی با اشاره به توانمندی‌های ایران در دریا و دفاع از منافع آب‌های سرزمینی ابراز کرد: نیروی دریایی سپاه به پیشرفت‌های مهمی در عرصه دریا دست یافته‌ است به‌گونه‌ای که توانمندی‌های شناوری و موشکی ایران همه آب‌های خلیج فارس را پوشش می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با یادآوری اینکه خلیج فارس مهمترین و تأثیرگذارترین نقطه دنیا است، افزود: هرچه جلو می‌رویم تأثیرگذاری خلیج فارس در عرصه‌های گوناگون بیشتر می‌شود.

فدوی با بیان "هرروز شناورهای ما در رویارویی با شناورهای آمریکایی قرار دارند" تصریح کرد: شناورهای سپاه پاسداران در برابر زیاده‌خواهی شناورهای آمریکایی کوتاه نمی‌آیند و هرروز بر توانایی خود می‌افزاییم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه برای اینکه به توانایی و قدرت خود، نظام و کشور بیفزاید، حتی یک لحظه را از دست نداده است.

وی با اعلام این نکته که آمریکایی‌ها توان و قدرت رویارویی با نیروهای سپاه را ندارند، افزود: آمریکایی‌ها مطمئن هستند که اگر دست به هر اقدامی علیه انقلاب اسلامی بزنند نه تنها خدشه‌ای به این انقلاب وارد نمی‌شود بلکه وجود و موجودیت خود را زیر سؤال برده و به خطر می‌اندازند.

فدوی با اشاره به اینکه توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه بسیار بالاست، گفت: نیروی دریایی سپاه بسیار پرتوان و قدرتمند است که یکی از این توانمندی‌ها در حوزه دریا و شناورهای تندروی این نیرو است.

وی با توجه به توانمندی‌های سپاه در عرصه‌های هوادریا، پهپادی و نیروهای تکاور و ویژه و نیز توانایی‌هایی که دشمن از آن مطلع نیست، بیان کرد: این معادله و روالی است که بین ما و دشمنان انقلاب اسلامی برقرار است و این هیبت و عزت و قدرت امروز انقلاب اسلامی به‌برکت امام راحل و امام حاضر و شهداست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نیروهای پرتوان سپاه به ایمان الهی مسلح هستند، افزود: دشمنان و آمریکایی‌ها به قدرت و توانمندی‌های ما پی برده‌اند.

کد خبر 297761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha