همشهری آنلاین: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه با داشتن تجهیزات دفاعی مدرن و پیشرفته در ابعاد سطحی و زیر سطحی در اوج آمادگی قرار دارد.

علی رزمجو

به گزارش تسنیم، سردارعلی رزمجو صبح امروز در نشست با نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه اکنون منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اقتدار بر پهنه آبهای خلیج فارس اشراف دارد اظهار داشت: با اشرافیت نیروی دریایی سپاه بر پهنه آبهای خلیج فارس هرگونه تحرکات رصد و پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه دوم نیروی دریایی دراوج آمادگی قرار دارد گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه که در راستای توان بازدارندگی از آمادگی بالایی برخوردار است بگونه‌ای که شبانه‌روز تمام تحرکات در خلیج فارس رصد می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه توانمندی معنوی بر نیروهای سپاه افزوده است گفت: پرسنل نیروی دریایی ضمن اینکه از تجهیزات پیشرفته نظامی بهره‌مند هستند قدرت معنویی بالا آنان سبب شده توان این کارکنان مضاعف شود بگونه‌ای که اتصال به قدرت لایزال الهی انسان را به اوج قدرت و اقتدار می‌رساند.

رزمجو، استان بوشهر را در خط مقدم دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: طولانی ترین مرزدریایی خلیج فارس در استان بوشهر است که به‌عنوان خط مقدم دفاع مقدس نظام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خلیج فارس از امنیت پایداری برخوردار است گفت: حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه سبب شده این آبراه از امنیت مقبول و پایداری برخودار باشد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه اکنون در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد افزود: این نیرو با داشتن تجهیزات دفاعی مدرن و پیشرفته در ابعاد سطحی و زیر سطحی در اوج آمادگی قرار دارد.

رزمجو با بیان اینکه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حفاظت و ایجاد امنیت از آبراه خلیج فارس نقش مهم و موثری داشته است گفت: شهدای مبارزه مستقیم با آمریکا چنان درسی به متجاوزان دادند که تا ابد در تاریخ ثبت است.

وی از برگزاری یادواره شهدای مبارزه با آمریکا خبرداد و گفت: امسال بزرگداشت شهدای درگیری مستقیم با آمریکا، که 16 مهر سالروز شهادت آنهاست، در تهران و در سطح ملی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 297644

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha