همشهری آنلاین: معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا گفت: ایران هیچگونه سامانه موشکی نه تنها در الانبار بلکه در هیچ جای عراق ندارد.

مصطفی ایزدی

به گزارش ايرنا سرلشگر مصطفی ایزدی در حاشیه دومین همایش سراسری امنیت پایدار با عنوان مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها فضای ویژه ای را برای خود تبیین کرده است که منبعث از قرآن و عترت است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در فضای برقراری امنیت به دنبال فلاح، بصیرت انسان ها به سوی حق تعالی و ایجاد جامعه ای آماده و امن برای طی کردن مسایل تعالی است.

وی با اشاره به اینکه عدالت اساسی است که باید در تمامی جنبه ها مورد توجه قرار بگیرد گفت: ما به دنبال موضوعات فرانظری مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران و همچنین الزاماتی که در این رابطه است هستیم.

وی گفت: خوشبختانه مردم به پاخاسته منطقه از تجارب کلان انقلاب اسلامی استفاده می کنند که این تجربه چیزی جز خودکفایی، تکیه بر ایمان، اعتقاد به ارزش ها نیست.

وی با اشاره به حرکت های حزب الله در جنوب لبنان گفت: به عنوان مثال آنها بر ایمان و اعتقاد الهی خودشان تکیه کرده و بر همان مبنا حرکت می کنند و رزمندگان یمنی نیز خودشان متکی به خودشان هستند از سلاح ها و موشک های خودشان برای دفاع استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: در عراق نیز همینطور است که حرکت ها به صورت مردمی شکل گرفته و با راهنمایی مرجعیت و با اتکا به خودشان و دست آوردهای به دست آمده به دفاع می پردازند.

کد خبر 297752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha