همشهری آنلاین: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از انجام ۳ عملیات موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات علیه تروریست‌ها در غرب کشور خبر داد.

سپاه

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در گفت‌و‌‌گو با تسنیم، درباره شناسایی و دستگیری اعضای گروهک تروریستی که اخیراً توسط وزارت اطلاعات در غرب کشور صورت گرفت، گفت: این اتفاق برای سال گذشته بود که وارد کشور شده بودند و با مجموعه عملیاتی که انجام شد و همان‌گونه که وزارت اطلاعات بیانیه داد، اعضای این باند دستگیر شدند.

وی افزود: به‌طور کلی اقداماتی که سال گذشته و ابتدای سال جاری توسط دستگاه‌های اطلاعاتی کشور علیه گروهک‌های تروریستی، هم در مقابله و هم در دستگیری انجام شد، اقدامات بسیار خوب و مؤثری بود. این اقدامات مؤثر با همکاری سپاه پاسداران و نیروی انتظامی علیه گروهک‌های تروریستی در جنوب‌شرق به‌طور خاص و در جنوب و بخشی از شمال غرب کشور انجام گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: در غرب کشور سپاه پاسداران 2 مورد عملیات و وزارت اطلاعات نیز یک مورد عملیات علیه گروه‌های تروریستی داشتند که این عملیات‌ها موفق بودند و تلفات قابل توجهی به گروهک‌های تروریستی وارد شده است.

ذوالفقاری گفت: اقدامات دستگاه‌ها در مقابله با گروهک‌های تروریستی افزایش پیدا کرده و توفیقات بیشتری نیز در این زمینه کسب شده است.

کد خبر 297308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha