همشهری آنلاین: منابع پزشکی یمن اعلام کردندکه شمار کشته‌های ناشی از بمباران صبح روز یکشنبه مقر فرماندهی ارتش یمن از سوی متجاوزان عربستانی تاکنون به ۴۴ تن افزایش یافته و شمار زخمی‌ها بیش از ۷۰ تن گزارش شده است.

شمار کشته های مقر ارتش یمن در تجاوز هوایی عربستان به ۴۴ تن رسید

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری براقش نت، جنگنده های متجاوز عربستان صبح روز يكشنبه مقر فرماندهی ارتش یمن در صنعا را در 4 نوبت بمباران کردند.

رژیم متجاوز عربستان در این حمله هوایی سربازانی را هدف قرار داده بود که برای دریافت حقوق ماه گذشته خود در این مکان تجمع کرده بودند.

حمله هوایی صبح روز يكشنبه رژیم متجاوز عربستان به مقر فرماندهی ارتش یمن تکرار حمله هوایی وحشیانه ریاض به مقر نیروهای ویژه یمن است که سبب کشته شدن شماری از نظامیان یمنی شد.

جنگنده های متجاوز عربستان صبح امروز (یک شنبه) ساختمان فرماندهی کل ارتش و مناطق مسکونی اطراف آن در صنعا را بمباران کردند که در اثر آن 20 یمنی کشته و دهها نفر نیز زخمی شدند.

شاهدان عینی به یمن پرس گفتند: آمار اولیه تجاوز هوایی شب گذشته و صبح امروز صنعا بالغ بر 20 کشته و دهها زخمی است که زخمی ها در بیمارستان های الکویت، الجمهوری، ارتش بستری شده و نیاز شدید به اهدای خون دارند.

جنگنده های متجاوز عربستان نیمه شب گذشته همچنین منطقه جبل نقم در صنعا را بمباران کردند.

احمد عسیری سخنگوی ائتلاف عربی - آمریکایی، حمله هوایی شب گذشته و صبح امروز جنگنده های این ائتلاف به یمن را در جهت تلافی شکست نظامیان عربستانی در مرزهای دو کشور و شلیک موشک اسکاد از سوی نیروهای مقاومت مردمی یمن به مواضع ارتش متجاوز عربستان عنوان کرد.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه (به جز عمان) و آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای علیه کشور مسلمان و عربی یمن به اجرا گذاشت تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش مردمی انصارالله که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کند، جلوگیری کند.

بر اساس آمار رسمی، در پی حملات عربستان به یمن تاکنون هزاران نفر کشته یا زخمی و دهها هزار نفر نیز آواره شده اند.

کارشناسان، حمله های عربستان به یمن و محاصره مردم این کشور را به جنایات رژیم صهیونیستی در قبال ساکنان غزه، تشبیه کرده اند.

کد خبر 297397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha