دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: پس از شدت یافتن اختلافات میان گروه های معارض سوری، نیروهای گروه موسوم به 'لواء الانفال' از زیرشاخه های ارتش به اصطلاح آزاد سوریه، از این گروه جدا شد و خود را تسلیم نیروهی دولتی کردند.

یک تیپ معارضان سوری تسلیم ارتش سوریه شد

به گزارش پایگاه خبری رأی الیوم، نیروهای این گروه که شمارشان به شصت نفر می رسد، اواخر یکشنبه شب همراه با فرمانده شان خود را در یکی از محورهای اردوگاه یرموک در جنوب دمشق، تسلیم نیروهای ارتش سوریه کردند.

رأی الیوم افزود: تسلیم شدن این نیروها در چند مرحله انجام شد و در مرحله آخر فرمانده این گروه به نام ابومازن الرفاعی همراه با شماری از نیروهای تحت امرش خود را تسلیم ارتش سوریه کرد.

این نخستین بار است که شمار زیادی از نیروهای گروه موسوم به ارتش آزاد خود را تسلیم نیروهای دولتی سوریه می کنند.

قرار است این افراد پس از بررسی وضعیتشان به نیروهای دفاع ملی برای مبارزه با تروریست ها در محور الذیابیه در ریف دمشق بپیوندند.

تروریست ها و حامیانشان در سوریه ابتدا تصور می کردند نظام حاکم بر این کشور پس از چند هفته سقوط می کند و قاطعانه تاکید می کردند، نظام سوریه چند هفته بیشتر عمر ندارد، اما اکنون این پیش بینی ها همه نادرست از آب در آمده و اختلافات میان گروه های تروریستی تشدید شده است.

از سوی دیگر دولت سوریه از همان ابتدا تاکید می کرد که با تروریسم بین المللی که قصد به آتش کشیدن منطقه را دارد، مواجه است.

 

کد خبر 289452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha