یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: همسر رئیس جمهور سوریه قصد دارد به همراه فرزندانش در انگلیس اقامت گزیند.

Assad

پایگاه اینترنتی روزنامه القبس کویت در گزارشی نوشت :همسر بشار اسد ،رئیس‌جمهور سوریه از انگلیس درخواست کرد به همراه فرزندانش در این کشور اقامت گزیند. او ترجیح می دهد این امر از طریق پدرش دنبال شود زیرا چنین امری نیاز به ترتیبات امنیتی دارد تا امنیت اوو فرزندانش تامین شود.

به گزارش واحد مركزي خبر،این مطلب را پایگاه اینترنتی عربی 21 به نقل از منابع لبنانی نزدیک به امور سوری و مرتبط با نظام سوریه و حزب الله منتشر کرد.

از سوی دیگر منابع سوری مخالف نظام ، درگفت‌وگو با این پایگاه اینترنتی صحت این خبر را به نقل از« منابع ویژه» داخل نظام تائید کردند.

این منابع افزودند: این درخواست به سبب بدتر شدن اوضاع داخل سوریه در این اواخر و نگرانی از فروپاشی نظام انجام شد زیرا در اثر سقوط احتمالی نظام ،تامین امنیت خانواده اسد دشوار خواهد بود.

در حالی که برخی معتقدند خانواده اسد به جای رفتن به انگلیس باید به تهران برود همانطور که پیش از این در سال 2012 که اوضاع بد شده بود ، این پیشنهاد مطرح شد اما اسماء اخرس، همسر اسد که تابعیت انگلیس را دارد و به آسانی نیز می‌تواند اقامت فرزندانش را دریافت کند، ترجیح داد در صورت نياز در انگلیس اقامت گزیند.

کد خبر 296023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha