همشهری‌آنلاین: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی با حضور داوران و مسئولین برگزاری جشنواره، هنرمندان و مدیران و نویسنده‌های وبلاگ‌ها و سایت‌های، شب شنبه ۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

چهارمین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت ها

به گزارش سایت موسیقی ایرانیان در ابتدای این مراسم، «بونس محمودی» مجری برنامه، سعید یعقوبیان (تار)، پیمان ناصح‌پور (دایره) و شایان یزدی زاده (تمبک) به اجرای موسیقی آذری پرداختند و سپس کلیپ جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی با مروری بر تولد و سیر تحول این جشنواره به نمایش درآمد.

دومین اجرای موسیقی مراسم نیز مربوط گروه کر فرهنگسرای ارسباران به رهبری سرژیک میرزاییان بود که به اجرای آثاری از موسیقی ایران پرداختند. در بخش بعدی، سجاد پورقناد دبیر جشنواره به روی صحنه آمد و به سخنرانی درباره چهارمین جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی پرداخت.

در ادامه نیز برنامه سوم موسیقی با اجرای پیمان سلطانی(تار) به همراه مهدی امامی (آواز) و شاهین مهاجری (تمبک) به اجرا رسید. در ادامه مراسم هم «عباس سجادی» مدیرعامل بنیاد آفرینش های نیاوران درباره جشنواره وبلاگها و سایت های موسیقی سخنرانی کرد و پس از وی نیز، گروه فلوت نوازان «ارغنون» به سرپرستی «ابراهیم نظری» به روی صحنه رفت

پس از اجرای موسیقی،«محمدرضا آزاده‌فر» از هیات داوران جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی، دیگر سخنران مراسم بود. در .ادامه، نام برگزیدگان چهارمین جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی بدین شرح اعلام و تندیس جشنواره به برگزیده‌ها اهدا شد که در بخش مقاله پژوهشی بخش اصلی، نفر اول: نسیم احمدیان با مقاله «بازیِ هنری میانِ آهنگساز و شنونده»، نفر دوم: جعفرآقابرارنیا گودرزی با مقاله «بررسی سیر تحول و شکل‌گیری پیش درآمد در موسیقی ایران» و نفر سوم: شاهین مهاجری و طراحی با اتوکد سوده مفیدی با مقاله «شیوه ای برای نت نویسی سیستمهای میکروتونال ۱۲ قسمتی» انتخاب شدند.

در بخش مقاله ژورنالیستی بخش اصلی نیز نفر اول: وحید افتخار حسینی با مقاله «دربارۀ توصیف رنگ صوت و سازآرایی» و نفر دوم: حسین سلیمی با مقاله «چند میلیون برای خواننده شدن باید هزینه کرد؟» به عنوان برگزیده های این بخش معرفی شدند.

در یادداشت بخش اصلی نیز نفر اول: بابک ولی‌پور با یادداشت «هفته موسیقی معاصر تهران» و نقر دوم: علی نجفی ملکی با یادداشتی پیرامون «نخستین جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز» و نفر سوم علی شریفی با یادداشت «بررسی مکاتب آوازی و سبک در موسیقی آوازی ایران» انتخاب شد.

همچنین در نقد بخش اصلی، نفر اول: سعید یعقوبیان با «موسیقاب»، نقر دوم: فرهود صفرزاده با «نقد آرای محمدرضا درویشی» و نفرات سوم: محمد جواد صحافی با «یادداشتی برای آلبوم مه بر آیان» و میثم پورتجریشی برای «نقدی بر اجرای استابات ماتر توسط گروه کر فیلارمونیک ایران» انتخاب و معرفی شدند.

در بخش جنبی نیز برای «نقد» محمد خلیلیان با «قرابت راک و شاعرانگی؛ نگاهی به آلبوم شیدایی درون» و بیتا یاری با «چگونه به بمب اتم عشق بورزم» معرفی شدند،

«مقاله پژوهشی» کامیار صلواتی با «راک ها» و «مقاله ژورنالیستی» فرشاد توکلی با «میرزاحسینقلی» و مهدی فیروزیان با «جعل غزل به نام منزوی در آلبوم موسیقی عبور از مه» جزو برگزیده ها بودند.

«موسیقی ایرانیان» به سردبیری «ابراهیم مولائی» برنده جایزه بهترین سایت موسیقی و وبلاگ «موسیقی سنتی» با مدیریت «سعید مستفیضی» عنوان بهترین وبلاگ را کسب كرد. در پایان مراسم نیز از «شهرام صارمی» تجلیل و قدردانی شد

کد خبر 288718

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha