همشهری آنلاین: دبیرخانه چهارمین جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی از فراخوان ارسال آثار این دوره خبر داد.

 به گزارش دبیرخانه چهارمین جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی، سجاد پورقناد دبير دوره‌های پیشین و این دوره روز برگزاري اين جشنواره را نهم اسفند ماه سال جاری در فرهنگسرای نياوران اعلام كرد و گفت :همزماني اين جشنواره با جشنواره موسيقي فجر باعث شده بود، دفتر موسيقي با ترافيك كاري بسيار بالايي برخورد كند و همكاري در برگزاري اين جشنواره با كندي مواجه شود ، اما با حمايت و رايزني‌هاي دكتر محمد سرير (رئيس هيات مديره خانه هنرمندان و خانه موسيقي) توانستيم در آخرين ماه سال، اين جشنواره را به مرحله اجرا برسانیم.


پورقناد گفت: در اين برنامه قرار است آنسامبل فلوت ارغنون به سرپرستي ابراهيم نظري و گروه كر فرهنگسراي ارسباران به رهبري سرژيك ميرزائيان به اجرا برنامه بپردازند و نيز اجراي موسيقي ايراني با حضور پيمان سلطاني، پيمان ناصح‌پور و مهدي امامي نيز برگزار خواهد شد و ورود براي عموم آزاد است.

بر اساس این گزارش،چهارمين جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی ایران روز شنبه نهم اسفند ماه سال جاری در فرهنگسرای نياوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شركت در اين جشنواره كه با حمايت فرهنگسرای نياوران و انجمن موسيقي برگزار مي گردد مي توانند آثار خود را تا 7 اسفند ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبيري اين دوره را سجاد پورقناد و داوري آن را محسن قانع بصيري، شهرام صارمي، دكتر محمدرضا آزاده فر، دكتر پيروز ارجمند و دكتر نرگس ذاكر جعفري به عهده دارند.

چهارمين جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی در چهار شاخه مختلف (مقاله ژورناليستي - مقاله پژوهشي - نقد - يادداشت - سایت برگزیده - وبلاگ برگزیده) و در دو بخش اصلی (ويژه نويسندگان در فضاي اينترنت) و جنبی (ویژه روزنامه نگاران حرفه ای) برگزار می شود که در مراسم اختتامیه جشنواره جوایزی به برگزیدگان هر شاخه اهدا خواهد شد.

مهلت ارائه آثار به دبير خانه جشنواره 7 اسفند ماه است و دريافت آثار تنها به صورت آنلاين و از طريق ایمیل  musicfestival.ir@gmail.com امكان پذير است.

اولین و دومین جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی با همت خانه موسیقی و موزه موسیقی در خانه هنرمندان و سال گذشته سومين دوره جشنواره با همت فرهنگسراي ارسباران و موسسه فرهنگي هنري ماهور برگزار شد و به برگزیدگان بخش‌های اصلی و جنبی جوایزی اهدا شد.

نشانی اینترنتی جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی www.MusicFestival.ir است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این نشانی مراجعه کنند.

کد خبر 287512

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha