همشهری آنلاین: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، فرارسیدن ۱۹ بهمن سالروز نمایش حماسی دلیرمردان نیروی هوایی ارتش در سال ۱۳۵۷ و بیعت با امام خمینی(ره) را تبریک گفت و حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی در آن سال را شکننده ترین ضربه بر پیکر رژیم شاهنشاهی دانست.

نیروی هوایی

به گزارش ایرنا از نیروی دریایی ارتش، در این پیام آمده است: در نوزدهم بهمن ماه 1357 صدها تن از دلیرمردان نیروی هوایی که به ارزشهای اسلامی و خواسته های به حق مردم باور داشتند و این امر در ضمیرشان ریشه داشت، در نمایشی حماسی با موج توفنده مردم بپاخاسته ایران هم آوا شدند و با حضور در اقامتگاه امام خمینی(ره) کاروانسالار انقلاب اسلامی، دیدار و با ایشان بیعت کردند.

«از شکننده ترین ضربات بر پیکر رژیم شاهنشاهی، حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 1357 بود که بحق می توان آن را از ایام الله نامید. در این روز، نظامیان متعهد نیروی هوایی، با حضور در اقامتگاه رهبر بزرگ انقلاب اسلامی در مدرسه علوی و بیعت با حضرت امام، سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در برگ های زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانیدند. این حماسه حضور و بیعت قاطعانه ارتش، طلیعه خجسته پیوند ارتش با ملت مسلمان و انقلابی بود.»

نیروی دریایی ارتش در این بیانیه تصریح می کند: اینگونه بود که ارتشی که مهمترین پشتوانه رژیم استبدادی پهلوی بود و با اتکای به این ارتش، سردمداران غربی و استکبار جهانی، ایران را جزیره ثبات می دانستند، به علت تحولی که انقلاب در روح انسان ها پدید آورد، در خدمت آرمان انقلاب اسلامی درآمد و در طول انقلاب نیز خصوصا در هشت سال دفاع مقدس حماسه های پر شوری در دفاع از کیان اسلام و انقلاب آفرید.

نیروی دریایی ارتش در این بیانیه ضمن تبریک روز نیروی هوایی، از خداوند توفیق و سربلندی همه همرزمان سلحشور خود در نیروی هوایی را به منظور پاسداری از آسمان ولایت و سقف آبی ایران اسلامی، در شعاع پرمهر حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) مسألت کرده است.

کد خبر 286685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha