همشهری آنلاین: یک شبکه روسی در حالی از فرار عبد ربه منصور هادی رییس جمهور یمن از پایتخت این کشور خبر داد که خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی گزارش داد منصور هادی همچنان در صنعا و مقر اقامت خود حضور دارد.

Abdrabuh Mansur Hadi

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، یک مسئول امنیتی یمن سه شنبه شب گفت که رییس جمهور یمن همچنان در اقامتگاه خود واقع در صنعا حضور دارد در حالی که پیرامون آن درگیری های خشونت باری بین گارد ریاست جمهوری و نیروهای انصارالله یمن ادامه دارد.

این منبع امنیتی افزود: رییس جمهور یمن در امنیت است.

در همین حال حمزه الحوثی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که نیروهای این جنبش قصد ندارند عبد ربه منصور هادی (Abdrabuh Mansur Hadi) را برکنار کنند و درگیری ها پس از تیراندازی نیروهای گارد ریاست جمهوری به نیروهای انصارالله آغاز شده است.

این عضو شورای سیاسی انصارالله «هرگونه تلاشی برای کودتا علیه رییس جمهور یمن» را رد و تاکید کرد که جلسه ای با حضور رییس جمهور و نمایندگان حوثی ها برای خروج از بحران امروز تشکیل می شود.

شبکه الجزیره نیز ساعتی پیش به نقل از مشاور رییس جمهور یمن گزارش داد کودتایی در کشور صورت نگرفته و رییس جمهور یمن نیز خواهان برگزاری نشستی طی امروز (چهارشنبه) شده است.

این درحالی است که خبرنگار شبکه روسی 'راشاتودی' در یمن مدعی شد که عبد ربه منصور هادی رییس جمهور یمن، پایتخت این کشور را به مقصدی نامعلوم ترک کرده است.

این شبکه همچنین از تسلط انصارالله یمن بر قصر ریاست جمهوری این کشور خبر داد و ضمن تایید درگیری ها پیرامون اقامتگاه رییس جمهور آن کشور از تسلط حوثی ها بر یک پادگان مهم نظامی نزدیک قصر ریاست جمهوری و کشته شدن دو تن از اعضای گارد ریاست جمهوری در این درگیری ها خبر داد.

کد خبر 284915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha