سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

گروه اجتماعی: بر اساس فراخوان سازمان ملی جوانان، اعضای هیات علمی و موسسات دانشگاهی و پژوهشی دارای مجوز پژوهشی می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را بر اساس محورهای اعلام شده تا نیمه شهریور به سازمان ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، اتحاد ملی، انسجام اسلامی و اصل44 قانون اساسی و جوانان، موضوعات ویژه اعلام شده‌اند که ذیل عنوان اول طرح‌های مرتبط با جایگاه و نقش جوانان در ارتقای اتحاد ملی و انسجام اسلامی و ارائه راهکارهای مناسب در این راستا و راهکارهای تعامل سازمان ملی جوانان در کشورهای اسلامی، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

همچنین بررسی فعالیت‌های قابل واگذاری دستگاه‌های دولتی به جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط و طرح راهکارهای ایجاد تعاونی جوانان در جهت تحقق اصل44 قانون اساسی، تحت عنوان دومین موضوع ویژه اعلام شده است.

همچنین، چشم انداز جوانان در افق 50 سال آینده و تبیین جایگاه و ارزش جوانان در نظر رهبران جامعه (امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری) از دیگر موضوعات ویژه  طرح‌های پژوهشی مورد حمایت سازمان ملی جوانان است.

بنابراین گزارش، هویت، اندیشه و رفتار دینی جوانان، بهداشت و سلامت، خانواده، ازدواج و طلاق، دختران و زنان جوان، آموزش، اشتغال، اوقات فراغت، مشارکت، سیاست، حقوق جوانان و آسیب‌های اجتماعی ازجمله اولویت‌های پژوهشی سال جاری سازمان ملی جوانان است.

کد خبر 27892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز