چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

گروه اجتماعی: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان گفت: طرح گفتگوی جوانان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت در سال جاری اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین«محمدجواد حاج علی اکبری» در نشست مدیران نمایندگی‌های استانی سازمان ملی جوانان افزود: این طرح به پیشنهاد رئیس جمهور در بیست و هشتمین جلسه شورای عالی جوانان به عنوان یکی از برنامه‌های اوقات فراغت سال  ۸۶به تصویب رسید.

وی همچنین از برگزاری جلسات گفتگوی جوانان با محوریت اساتید مجرب خبر داد و افزود: به این ترتیب جوانان درباره موضوعات مختلف بحث خواهند کرد و در پایان جمع‌بندی و نتیجه‌گیری مناسبی از موضوع نیز خواهند داشت.

دبیر شورای عالی جوانان تصریح کرد: در سال جاری علاوه بر برنامه‌های مصوب سال گذشته، برنامه‌های دیگری با عنوان فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با تاکید بر رویکرد دینی و استفاده از فضای مجازی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به تصویب رسیده است.

حاج علی‌اکبری اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، مانند هویت، ازدواج، توسعه مشارکت اجتماعی و سلامت جوانان را مبنای کار سازمان‌ملی جوانان در سال جاری اعلام کرد و افزود: در راستای تحقق این برنامه‌ها لازم است که از تمامی ظرفیت‌های موجود اعم از مصوبات هیئت دولت، جلسات شورای عالی جوانان و ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بهره بگیریم.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان ملی جوانان به تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در استان‌ها اشاره کرد و گفت: براساس مصوبات شورای‌عالی جوانان شورای برنامه‌ریزی استان موظف است که برخی از جلسات خود را به بررسی امور جوانان استان اختصاص دهد.

وی اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های مطرح شده در ستاد ساماندهی امور جوانان استان‌ها، برای تصویب به شورای برنامه ریزی استان ارائه می‌شود، علاوه بر این کمیسیون‌های شورای‌عالی جوانان تجمیع و در قالب کمیسیون‌های تلفیقی با ستاد ملی ساماندهی امور جوانان ادغام می‌شود.

کد خبر 21633

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز