گروه اجتماعی: همزمان با روز دولت و جوانان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) رئیس جمهوری با جوانان برتر و منتخب سراسر کشور دیدار خواهد داشت.

بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان، در این دیدار، که روز شنبه سوم شهریور ماه انجام می‌شود، 10 نفر از جوانان برگزیده، از رئیس جمهور لوح یادبود دریافت می‌کنند و همچنین 10 نفر از جوانان برتر صحبت می‌کنند.

گفتنی است، احمدی نژاد در این برنامه شبکه اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی(برنا) را افتتاح می‌کند.

در این برنامه، حجه‌الاسلام حاج علی اکبری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان گزارشی از دستاوردهای سازمان ملی جوانان در دوره جدید را ارائه خواهد نمود.

همچنین با ارائه  کمک هزینه حج عمره، از 100 جوان برتر تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

اهداء کتاب «علی اکبر(ع) پیامبر حسین(ع)» به جوانان همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز دولت و جوانان، کتاب «علی اکبر(ع) پیامبر حسین(ع)» از سوی فرهنگسرای خاتم، به جوانان استان تهران اهدا می‌شود. 

بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان، این کتاب که با محوریت ولادت  تا شهادت حضرت علی اکبر(ع) به همراه زندگی‌نامه آن حضرت برای نسل جوان تهیه شده در قالبی نو و موردپسند عامه مردم و به ویژه جوانان ارائه می‌شود.

جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر(ع) در فرهنگسرای خاتم و با همکاری تشکل‌های مردمی و عموم جوانان اجرا می‌شود که به معرفی زندگانی حضرت علی اکبر(ع) می‌پردازد. کتاب پیامبر خاتم از نگاه اندیشمندان غیرمسلمان که حاوی جملات و گفته‌های اندیشمندان غیرمسلمان در رابطه با پیامبر اکرم می‌باشد نیز، در روز جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع)، در بین مردم و جوانان توزیع خواهد شد. 

فراخوان حمایت سازمان ملی جوانان از طرح های پژوهشی

سازمان ملی جوانان همچنین در نظر دارد برخی از طرح‌های پژوهشی سال 1386 خود را از طریق فراخوان عمومی واگذار نماید.

از این رو، از تمامی مؤسسات دانشگاهی و پژوهشی دارای مجوز پژوهشی و اعضای هیأت علمی دعوت می‌شود تا طرح‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ 15/6/86 به مراکز مربوطه ارسال نمایند. لازم به ذکر است:

طرح‌های پیشنهادی باید حتماً در فرم مخصوص پیشنهاد طرح‌های پژوهشی که در سایت اینترنتی سازمان قابل دسترسی است، ارائه شود و  اولویت واگذاری طرح‌ها با مؤسسات دانشگاهی و پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری است.

کد خبر 29495

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز