یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: برگ مخصوص و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و دستورالعمل ورود به‌سایت و انتخاب رشته داوطلبان شرکت‌کننده در جلسه آزمون سراسری سال ‪۱۳۸۶‬، چهارشنبه و پنجشنبه ‪ ۱۰‬و ‪ ۱۱‬مردادماه توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در جلسه آزمون لازم است برای دریافت برگ مخصوص و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و دستورالعمل ورود به سایت و انتخاب رشته خود صبح‌ها از ساعت ‪ ۷‬تا ‪ ۱۲‬و بعدازظهرها از ساعت ‪ ۱۴‬تا ‪ ۱۹‬منحصراً باتوجه به شهرستان محل اقامت (شهرستان محل اقامت مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام) به حوزه‌هایی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت داشته‌اند، مراجعه و برگ مخصوص و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و دستورالعمل ورود به سایت و انتخاب رشته خود را دریافت کنند.

برای دریافت برگ مخصوص و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی:

کلیه خواهران و برادران متولد سال ‪ ۱۳۶۸‬و سالهای بعداز آن از ساعت ‪ ۷‬الی ‪ ۱۲‬روز چهارشنبه، کلیه خواهران و برادران متولد سال ‪ ۱۳۶۷‬از ساعت ‪ ۱۴‬الی ‪ ۱۹‬روز چهارشنبه و کلیه خواهران و برادران متولد سالهای ‪ ۱۳۶۵‬و ‪ ۱۳۶۶‬از ساعت ‪ ۷‬الی ‪ ۱۲‬روز پنج‌شنبه به حوزه‌های اعلام شده مراجعه کنند.

کلیه خواهران و برادران متولد سال ‪ ۱۳۶۴‬و سالهای قبل از آن نیز باید از ساعت ‪ ۱۴‬الی ‪ ۱۹‬روز پنج‌شنبه به مراکز یاد شده مراجعه کنند.

همچنین کلیه خواهران وبرادرانی‌که محل اقامت فعلی آنان براساس شهرستان محل اقامت مندرج در تقاضانامه ثبت نام یکی از شهرستانهای تهران (کد‪ (۱۱‬و شمیرانات (کد‪ (۱۵‬می‌باشد و شهرستان توزیع‌کارت و برگزاری آزمون‌آنان شهرستان تهران بوده است، لازم است براساس سال تولد و شماره شناسنامه و باتوجه به جدول مندرج به حوزه‌های مربوطه مراجعه کنند.

هر داوطلب پس‌از دریافت برگ مخصوص که حاوی شماره پرونده شماره کاربر و شماره رمز انحصاری داوطلب می‌باشد، می‌تواند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس ‪ www.sanjesh.org مراجعه و براساس دستورالعمل مربوط قرارداده شده بر روی سایت و پس از وارد کردن شماره پرونده - شماره کاربر و شماره رمز خود، نسبت به انتخاب رشته در صورت مجاز بودن اقدام نماید.

واحد اطلاعات و پاسخگویی غیرحضوری آزمون سراسری در خصوص توزیع برگ مخصوص و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و دستورالعمل ورود به سایت و انتخاب رشته از این تاریخ لغایت روز شنبه ‪ ۲۰‬مرداد همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ‪ ۸‬الی ‪ ۱۲‬و از ساعت ‪ ۱۳‬الی ‪ ۱۸‬آماده پاسخگویی به سئوالات داوطلبان گرامی است.

داوطلبان می‌توانند درصورت نیاز فقط با شماره تلفنهای ‪، ۸۸۹۲۳۵۹۵‬ ‪ ۸۸۹۲۳۵۹۸ ، ۸۸۹۲۳۵۹۷، ۸۸۹۲۳۵۹۶‬و ‪ ۸۸۹۲۳۵۹۹‬به طور مستقیم با روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تماس حاصل و از مراجعه حضوری در این خصوص اکیداً خودداری کنند.

در کنکور ‪ ۸۶‬حدود ‪ ۹۰۰‬هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته هستند.

کد خبر 27692

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز