سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

علی اصغر محمدی: مهلت توزیع کارت ورود به جلسه کنکور در هر یک از گروه‌های 5 گانه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی تمدید شد.

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کارت آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر یک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی،‌ هنر و زبان‌های خارجی که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 4 و 5 تیر اقدام نکرده‌اند، امروز(چهارشنبه) نیز در حوزه‌های مربوطه از ساعت 7 صبح الی 12 و بعدازظهر از ساعت 14 الی 19 کارت ورود به جلسه توزیع می‌شود.

توصیه‌های سازمان سنجش

دکتر حسین توکلی معاون سازمان سنجش در باره اهمیت شیوه‌های پاسخگویی به سؤالات به همشهری گفت:‌ سازمان سنجش 2 شیوه پاسخگویی را به داوطلبان توصیه می‌کند که در روش اول داوطلب باید پاسخگویی به سؤال را از ابتدای دفترچه یعنی از سؤالات زبان و ادبیات فارسی آغاز کند و پس از خواندن کامل و دقیق سؤال و4 گزینه مربوط به آن، پاسخ صحیح را انتخاب کند و پس از تطبیق دقیق شماره سؤال با شماره آن در پاسخنامه محل مربوط را پر کند و به همین ترتیب تا پایان دفترچه سؤالات را پاسخ دهد.

وی تاکید کرد که اگر داوطلبی با سؤالی که قدرت پاسخگویی به آن را ندارد، برخورد کند، کنار آن سؤال علامت بزند تا در فرصت باقی‌مانده پس از اتمام پاسخگویی به سؤالات و پس از مرور مجدد به آنها پاسخ دهد.

توکلی در مورد روش دوم پاسخگویی به سؤالات اظهار داشت: در این روش پیشنهادی، داوطلب می‌تواند پاسخگویی به سؤالات را از دروسی که در آنها توانمندتر است، شروع کند.

تردد در محدوده طرح ترافیک

در همین حال پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد کنکوری‌ها می‌توانند در روز آزمون سراسری دانشگاه‌ها، با ارائه کارت شرکت در جلسه آزمون به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک وارد شوند.

کد خبر 25199

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز