دوشنبه ۴ تیر ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

علی اصغر‌ محمدی: به دنبال توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری سال 86 نحوه تصحیح مغایرت‌های احتمالی کارت با اطلاعات درج شده در فرم تقاضانامه اعلام شد.

براساس این گزارش، داوطلبان با دریافت کارت ورود به جلسه خود باید اطلاعات مندرج در کارت را با اطلاعات شناسنامه‌ای و رشته‌ای خود و اطلاعاتی را که در هنگام ثبت نام وارد کرده‌اند مطابقت دهند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور در این باره به همشهری گفت: چنانچه پس از مطابقت، مغایرتی در مورد گروه آزمایشی، دین، زبان خارجی امتحانی، جنسیت، علاقه‌مندی به شرکت در گروه‌های هنر و زبان وجود داشت، داوطلب باید بلافاصله به نماینده سازمان سنجش در واحد رفع نقص حوزه توزیع کارت مراجعه و موضوع را پیگیری کند تا قبل از برگزاری آزمون با توجه به مدارک ارائه شده داوطلب این اختلاف رفع شود.

حسین توکلی افزود: همچنین در صورتی که اختلاف در مورد نام و نام خانوادگی، سهمیه عنوان شده، عنوان دیپلم، مدرک گرفته شده، معدل کتبی دبیرستان و معدل سال سوم برای داوطلبان نظام جدیدی که در سال‌های 84 و 85 دیپلم گرفته‌اند باشد، داوطلب باید از کارت ورود به جلسه خود کپی تهیه کند و دور مورد مغایر با اطلاعات واقعی در فرم تقاضانامه را با خودکار قرمز مشخص و کپی را به نماینده سازمان در باجه رفع نقص ارائه  دهد تا این مغایرت پس از برگزاری آزمون برطرف شود.

براساس این گزارش، چنانچه مغایرت معدل داوطلب بر روی کارت ورود به جلسه با معدل واقعی داوطلب باشد به منزله لغو قبولی است، البته این موضوع در مورد دیپلمه‌های سال‌های 84 و 85 صدق می‌کند. آزمون سراسری سال 1386 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور طی روزهای 7، 8 و 9 تیر ماه به صورت همزمان در 382 حوزه داخلی و 17 حوزه خارجی برگزار می‌شود.

کد خبر 25113

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز