همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: همه کشوهای منطقه واقفند برادران کوچک کشور بزرگی مانند ایران هستند و ایران حامی آنهاست.

حسین فدوی

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، دریادار حسین فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش بزرگداشت فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص تشکیل نیروی دریایی مشترک بین کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به منظور مقابله با نیروی دریایی ایران، گفت: ما با کشورهای منطقه یک خانواده هستیم و ممکن است اعضای خانواده با یکدیگر اختلافاتی نیز داشته باشند، اما همه ما مسلمان هستیم و اسلام این عظمت را دارد که مسلمانان را زیر یک شعار جمع کند.

وی تصریح کرد: کشورهای دیگر مانند آمریکا و انگلیس به دنبال این هستند که اختلافات را یک موضوع اساسی جلوه دهند، اما همه کشورهای منطقه واقفند که آنها برادران کوچک کشور بزرگی مثل ایران هستند و ایران حامی آنهاست.

دریادار فدوی تاکید کرد: کشورهای جنوب خلیج‌فارس ایران را به عنوان یک کشور بزرگ منطقه بدانند که قادر است در شرایط بحرانی به آن کشورها کمک کند و بدانند که آمریکا و انگلیس خیرخواه نیستند و ایران به عنوان یک کشور اسلامی خیرخواه این کشورهاست.

کد خبر 275371

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha