همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از مرز اراده سیاسی قدرت‌های استکبار عبور کرده است، گفت: آمریکا به باشگاه ورشکستگان سیاسی جهان پیوسته است.

حسین سلامی

به گزارش تسنیم، سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم نکوداشت 19 مهرماه دومین سالروز ورود مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، اظهار کرد: آمریکا در مدیریت کشور عراق و ایجاد تحول در سوریه به حاشیه رانده و مجبور شده به‌خلاف فعالیت‌های گذشته خود عمل کند.

وی افزود: آمریکا از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی منطقه از جمله داعش بود که امروزه با موضعی جدید و بدون چشم‌اندازی روشن برای خود علیه آن‌ها عمل می‌کند؛ به‌طور قطع باید گفت نفوذ کشور ایران در منطقه این کشور را گرفتار آزادی عمل خود کرده است.

سردار سلامی با اشاره به "امروزه شاهد تفسیر آیات آسمانی هستیم" گفت: کشور ایران امروزه از هر زمانی قدرت و نقش‌آفرینی بیشتری دارد و انقلاب اسلامی نیز توانسته فضای بیشتری برای مقابله با دشمن باز کند.

وی تصریح کرد: دشمنان رؤیای دشمنی و تقابل شیعه و سنی را در سر داشتند که اکنون توطئه آن‌ها خاموش شده و شیعه و سنی به توطئه آن‌ها برای ایجاد دشمنی و تضعیف همدلی آن‌ها پی برده‌اند؛ اکنون تهاجم همه‌جانبه علیه دیدگاه‌های وهابی و تکفیری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اکنون نظام ما از مرز اراده سیاسی قدرت‌های استکبار عبور کرده و در شرایطی که دشمن با ایجاد تحریم، فشار ایجاد کرده است باز هم شاهد موفقیت‌های بزرگ ملت بزرگ ایران هستیم.

سردار سلامی افزود: مردم خراسان‌شمالی در زمان سفر رهبر معظم انقلاب به این استان، میان دیدگاه مردم ایران و جهان، عمق احساس و محبت یک ملت را مقابل رهبر دلسوز و دشمن شناس انقلاب نشان دادند.

وی با تأکید بر "رهبر ما کسی است که با منطق وحی و استفاده از آیات آسمانی جهان را اداره می‌کند" خاطرنشان کرد: سفر مقام معظم رهبری به این استان و حضور پرشور مردم در صحنه، افتخار، وفاداری و جاودانگی آن روز را به نمایش گذاشت و تاریخی جدید در این استان از معرفت، شعور، آگاهی، بصیرت، تدین و ولایتمداری ساخته شد که برای نسل‌های آینده به‌عنوان برگ زرینی باقی می‌ماند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران راز انقلاب بزرگ اسلامی کشور را در حضور مردم در صحنه‌های سخت و خطرناک هرساله انقلاب علیه قدرت‌های مسلط جهانی دانست و افزود: مردم ما در صحنه نبرد باشکوه بین جهان اسلام و نظام سلطه حضور دارند، ملت ما همواره اتحاد و انسجام و حمایت خود از رهبر معظم انقلاب را نشان داده‌اند

وی رهبر معظم انقلاب را شخصیتی ممتاز دانست که همه پیچیدگی‌های دنیای اسلام را می‌شناسد و قدرت نفوذ در دنیای خیال و آرزوهای دشمنان را دارد و می‌تواند سناریوهای دشمنان را تشخیص داده خنثی کند.

سردار سلامی وجود مقام معظم رهبری را موهبتی الهی دانست که خداوند به مردم این کشور ارزانی داشته و گفت: رهبر ما با تدبیر و حکمت الهی، کشور را در دنیای پیچیده توطئه‌های خارجی مصون از هرگونه آسیبی به‌سمت قله‌های پیشرفت هدایت می‌کند و می‌تواند جامعه را از گذرگاه‌هایی که دشمنان برای به انزوا بردن کشور ایجاد کرده‌اند به‌خوبی عبور دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر به صحنه تحولات سیاسی کشورهای جهان اسلام و خاورمیانه نگاه کنیم، می‌بینیم که دشمنانی که روزگاری همه تحولات جهان اسلام را در مدار مهار و کنترل سیاست خویش داشتند، همه تغییرات امنیتی جهان را مدیریت می‌کردند و صحنه جغرافیایی جهان اسلام را برای رژیم منحوس صهیونیستی امن می‌کردند، امروزه هیچ اراده‌ای بر تحولات جاری منطقه ندارند و به یک بازنشسته تبدیل شده‌اند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: به‌برکت رهبر معظم انقلاب و امت‌های اسلامی دیگر آمریکا به باشگاه ورشکستگان سیاسی جهان پیوسته است، واقعیت نشان می‌دهد نه‌تنها نتوانسته با استراتژی تحریم و فشار، ملت ما را از رسیدن به آرمان‌های خود منصرف کند بلکه روز به روز شاهد افق‌های جدید و پیشرفت‌هایی گسترده‌تر و توسعه بیشتر کشور عزیزمان هستیم.

کد خبر 274541

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha