همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید شوشتری با اعتماد به مردم امنیت را به آنان سپرد، که این اقدام باعث محبوبیت زیاد او در بین مردم منطقه شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» روز دوشنبه و در حاشیه برگزاری یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی در یکی از پاسگاه های مرزی شرق کشور گفت: مردم بومی منطقه و بسیجیان بلوچ نشان دادند که بهترین مدافع مرزهای ایران اسلامی هستند و این پیروزی ها ناشی از راهبرد شهید شوشتری است که در عمل به اثبات رسید.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که با وجود تمام سرمایه گذاری های آمریکایی ها و صهیونیست ها و برخی دشمنان منطقه ای و به رغم برنامه ریزی زیاد آنان برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی کشورمان، امنیت در مرزهای ما همچنان برقرار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر لزوم وحدت میان شیعیان و اهل تسنن، به اقدامات وحدت آفرین شهید شوشتری در جنوب شرق کشور اشاره کرد و گفت: شهید شوشتری به اهمیت وحدت کاملا آگاه بود و جان خود را برای پیشبرد این هدف فدا کرد.

سردار جعفری ادامه داد: مهمترین مساله ای که در داخل کشور در مناطقی مانند جنوب شرق یا کردستان داریم، موضوع وحدت میان شیعیان، اهل تسنن و همه اقوام است و چون مساله اساسی در این مقطع حساس همین موضوع است، شهید شوشتری نیز این مساله را به خوبی درک کرده بود و تا پای جان برای پیشبرد این هدف ایستاد.

وی افزود: با واگذاری امنیت به مردم، اکنون امنیت بسیار خوبی در مناطق مرزی بویژه جنوب شرق کشور برقرار است.

کد خبر 275354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha