همشهری آنلاین: همزمان با خجسته سالروز واقعه سرنوشت‌ساز غدیر خم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا هدایایی به رزمندگان و مدافعان خلیج فارس مستقر در جزایر نازعات اعطا فرمودند.

علی فدوی

به گزارش روابط‌عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در این نیرو، با حضور در جمع رزمندگان دریادل مستقر در منطقه نازعات، ضمن ابلاغ سلام‌های گرم و تبریکات ویژه ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به مناسبت عید امامت و ولایت، هدایای معظم‌له به نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان، پاسداران، ارتشیان و خانواده‌های مستقر در منطقه نازعات را به آنان اعطا کردند.

«نازعات» که نام یکی از سوره‌های قرآن کریم است، به آن دسته از فرشتگان مأمور الهی گفته می‌شود که ارواح گنهکاران را با زجر و فشار از اجساد و یا قبرهایشان بیرون می‌کشند و این حکایت از یک نوع عذاب دردناک می‌کند که خداوند برای بدکاران و درهم شکستن غرور طغیانگران در حال جان کندن در نظر گرفته است.

وجه تسمیه و نام‌گذاری بخشی از مناطق استراتژیک خلیج فارس به منطقه نازعات، بیانگر آمادگی جهادگرانی است که خشم مقدس خود را برای مقابله با مستکبران و متجاوزان، متراکم و متمرکز کرده‌اند.

جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک از جمله جزایری است که در این منطقه قرار دارند.

کد خبر 274817

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha