همشهری آنلاین: مجید ملکان، به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی وزارت کشور معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور  پیش از ظهر روز چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس شورای اطلاع رسانی ، ‌مشاور وزیر در امور رسانه و اطلاع رسانی و تودیع و معارفه مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور گفت: اگر از زبان و قلم به خوبی استفاده شود، انسجام اجتماعی افزایش می یابد .

مصطفی پور محمدی رسانه ها را ابزار کمال عقلانیت بشری دانست و گفت: رسانه ها ابزار صنعت گفتگو ،‌بیان و نوشتار هستند و اگر از زبان و قلم به خوبی استفاده شود، انسجام اجتماعی افزایش می یابد.

وزیرکشور با تأکید بر اینکه رسانه ها نباید نقاط قوت را ضعیف ، دشمن را قوی و نقطه ضعف ها را بزرگ نشان دهند، افزود: باید با تلاش درگسترش حوزه گفتگو و داد و ستد ذهنی و فکری این حوزه را هر چه بیشتر غنی ، فعال و روان و جامعه را از این جهت مصون کنیم.

 وزیر کشور روابط عمومی و افکار عمومی را مقوله ای جدی و اساسی در حوزه تعاملات انسانی دانست و گفت: تلاش برای تحرک بیشتر در زمینه تعاملات فکری موجب می شود که جامعه خود را بیشتر، نیازمند این نوع رفتار بداند و هرچه این تعاملات بیشتر باشد به غنای انسانی افزوده می شود.

ورمحمدی شناخت و اگاهی را درگرو ابزار کلام و قلم دانست و اضافه کرد: زمانی که قلم مقدس شد، می فهمیم که چه می نویسیم و می خواهیم چه کنیم.

 وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه هر چه در جامعه روابط عمومی ها قوی تر باشند کرامت انسانی در ان بیشتر است، افزود : جامعه انسانی در کنار لغزش های بزرگ قرار دارد و فساد نیز بیش از گذشته و همپای عقلانیت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه حجم پایگاه های خبری ورسانه ها نشان از غنای جامعه ما دارد گفت : باید با تلاش این امکانات را در اختیار بگیریم و از اسیب های ان جلوگیری کنیم.

پور محمدی اضافه کرد : وزارت کشور تلاش کرده است در زمینه اطلاع رسانی فعال باشد البته لغزش هایی و جود داشته که در مقایسه با تعاملات انجام شده قابل قبول است.

وی افزود : از اصحاب رسانه انتظار داریم این حوزه را یک حوزه شفاف ،‌ناب ، پاک و ارزشمند قرار دهند و فضا را برای تحرک انسانی و متفاوت از تعاملات جسمی انسان تبدیل کنند.

وزیر کشور اضافه کرد : در این فضا می توانیم به طهارت ،‌سلامت و تاثیرگذاری بهتر این حوزه کمک کنیم.

بر اساس این گزارش، وزیر کشور در پایان این مراسم از تلاش های دکتر "سید مجتبی میرعبداللهی " مدیرکل پیشین روابط عمومی وزارت کشور قدردانی کرد.
گفتنی است؛ دراین مراسم "محمد حسین موسی پور" به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور ، "سید مجتبی میر عبداللهی" به عنوان مشاور وزیر در امور رسانه و اطلاع رسانی و "مجید ملکان" به عنوان مدیر کل روابط عمومی وزارت کشور معرفی شدند.

کد خبر 27474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز