سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
۰ نفر

همشهری‌انلاین: احتمال دارد لایحه بودجه پیشنهادی دولت فرانسه، پیش از تقدیم به پارلمان این کشور، از سوی کمیسیون اروپا به دلیل بالا گرفتن اختلاف نظر میان دولت‌های عضو اتحادیه اروپا بر سر چگونگی کاهش کسری بودجه و تاکید اتحادیه اروپا بر رعایت قوانینش در این‌خصوص،رد شود.

france budget

به گزارش وال‌استريت‌ژورنال،بنا به گفته چند كارشناس منطقه يورو به احتمال قوي اين  كميسيون از دولت فرانسه مي‌خواهد لايحه ديگري ارائه كند كه روند كاهش كسري بودجه‌اش طبق قوانين اتحاديه اروپا مشخص و واضح باشد.

دولت فرانسه در بودجه پیشنهادی برای سال ۲۰۱۵، کسری‌ای معادل ۴4.3درصد تولید ناخالص داخلی را پیش‌بینی کرده‌است؛ رقمی که پاسخگوی برنامه‌هاي کمیسیون اروپا برای کاهش هزینه‌های دولتی و بدهی‌های عمومی نیست.

خبر احتمال رد بودجه فرانسه از سوی کمیسیون اروپا در حالی مطرح می‌شود که پیشتر اعلام شده بود رقم بدهی عمومی این کشور از دو هزار میلیارد یورو گذشته‌است.

کمیسیون اروپا از سال ۲۰۱۳ ، پیش از طرح لایحه بودجه در پارلمان یک کشور، نظر خود را راجع به آن ابراز کرده و اگر لازم بداند از قانون‌گذاران مي‌خواهد تا اصلاحات لازم را مطابق سیاست‌های اتحادیه اروپا در بودجه به عمل آورد.

کد خبر 274196

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha